Tego że moja postać zacznie na 3lv :d... Nie no dobra. Liczę na ciekawe questy i zwroty akcji oraz na ciekawe lokacje do których nie trudno dotrzeć (większości...) chciałbym także aby gracz sam mógł zaproponować jakąś lokację itp.
IMO wprowadzenie Świadomych jako rasy niekoniecznie był dobrym pomysłem. W mojej sytuacji, przed końcem pierwszej edycji to owszem. Nie byłem totalnym noobem i miałem szansę na wydostanie się stamtąd. Miałem cel, a wyboru nie . Ale nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie. I tak większość graczy (a dużo ich nie ma) będzie normalną rasą, a mi nie uśmiechałoby się granie nową postacią w świecie, bez innych graczy. Zamiast tego dodałbym jakąś inną "normalną rasę". Zresztą sami pomyślcie. Pojawia się nowa rasa na kontynencie. Cała reszta jest nieufna. Jeszcze bardziej napina sytuację panującą w kraju. Jest dyskryminowana przez władze. Powstają dla nich specjalne osiedla (coś jak getta). Zostają stworzone specjalne instytucje (?), mające zbadanie pochodzenia rasy, pilnowanie jej (niekoniecznie delikatne). Takie coś daje pełno nowych pomysłów. Tylko oczywiście trzebaby odpowiednio zrównoważyć tą rasę, żeby wszyscy gracze jej niepowybierali
Poza tym mam nadzieję, że ci co grali wcześniej nie będą musieli tworzyć nowych postaci (albo stworzyć nową, ale z wyższymi skillami). Bo nie uśmiecha mi się tworzenie nowej postaci i rozpoczynanie gry od nowa. I mam nadzieję, że tak nie będzie, bo będę musiał się zastanowić, czy chce dalej grać.
Aha, i bardziej zróżnicujcie koszt umiejętności i ilość otrzymywanego expa, bo zabójczo w tej kwestii to nie było.
Popieram przedmówcę. Gram swoją postacią od samego początku EoDa i nie uśmiecha mi się tworzenie nowej od początku. Nawet zbanowanie mojego konta przez Kaja nie zniszczyło mojej postaci
Co do nowej rasy, to dobrze, ze została wprowadzona. Zawsze to jakaś innowacja. Co to za rpg bez umarlaków. Na moje oko zrównoważona, chociaż wiadomo, ze na początku wszyscy będą do niej nieufni. Ciężko mi sobie tylko wyobrazić, jak będzie wyglądała komunikacja między tą rasą a np kapłanami Angrogha. Świadomi to przecież jak nie patrzeć pomiot Beliara.
Co do nowości, dodałbym umiejętność strzelania bronią palną (o ile ta jeszcze będzie).
Komunikacja między ta rasą a wyznawcami Angrogha, którzy nawet nie mają kasy na zorganizowanie łapanek i palenia(za które KK wysłałoby ich na daleki zachód)?
_________________
Cały tworzony przeze mnie kontent jest na licencji WTFPL
"What a strange world we live in where porn sites are suspect, but defense contracting for gun wielding robots is a plum assignment."
Jeśli nic się nie zmieniło to Świadomi żyją sobie kto wie gdzie i nie mogą się z całą resztą porozumieć. Mają własny świat.
Ale na pisownie uważaj, odstraszasz gości
Jakich gości?
Ostatnio zmieniony przez zkajo 2009-09-17, 20:52, w całości zmieniany 3 razy
Wszystkie dotychczasowe postacie będą zachowane. Oczywiście będziecie musieli wziąć pod uwagę wpływ upływu czasu na swoje postaci. Ile to ma być? 40 lat? No, w każdym bądź razie stare postacie będą zachowane, jeśli oczywiście tego sobie życzy gracz.
Umiejętność broni palnej? Przecież jest. Walka bronią dystansową a w nawiasie: broń palna jednoręczna (pistolety) lub broń palna dwuręczna (muszkiety, hakownice, piszczałki) albo może... oblężnicza (armaty, bombardy, moździerze). Do wyboru, do koloru.
Nowe rasy... No, skoro chcecie nowe rasy, to proszę o propozycje. Ale półorki, smoki, pomioty Beliara (ZŁE pomioty Beliara [pozdro: Świadomi ] ) nie wchodzą w grę.
Kiedy zaczynamy? Myślę, że możemy zacząć w momencie kiedy Zkajo i Vanilka stworzą wreszcie nową lokalizacje.
Niom to wszystko. Do zobaczenia i pozdrawiam.
P.S. Proszę jeszcze o propozycje cech ogólnych, bo zapodział się gdzieś podręcznik o cechach
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Tak tylko ja umarłem... Więc nie wiem czy opłaca mi się skierować umysłem wysłanników Obaliana żeby mnie odkopali i wcisnęli miecz w łapę. Bo za dużo nie zrobię... Dlatego chciałem zrobić sobie nową postać, lecz trochę podkokszoną. W końcu za życia byłem ponad dwu metrowym gigantem w pełnej zbroi płytowej!
Ta umiejętność gitary jest tak dla urozmaicenia. Jeśli się GM nie zgodzą to zapytam czy mógłbym zacząć z lepszym poziomem walki w ręcz.
PS: Rasa? Wie ktoś może jak wygląda Draenei z World of Warcraft? Można coś podobnego. Ich roślinność i architektura jest o wiele inna niż ta ze starego EoDa...
W podmroku, właśnie wznowiłem rozgrywkę. Czekam na Ciebie w Podmieście
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
No i gitara. Mam tylko 1 prośbę, z którą zwracam się głównie do Fausta. Nie wymagaj ode mnie długich i rozbudowanych postów. Ja po prostu nie mam siły do rozwiniętych wypowiedzi. Nie każdy ma tyle talentu. Poza tym nie zawsze mam czas. Od czasu do czasu mogę napisać coś dłuższego, ale np. jak w sytuacji w Podmroku, do pierwszego postu podczas walki z demonem się przyłożyłem, bo od tego zależał sukces. Ale nawet jeśli wiem, że teraz jest podobnie, to nie mam siły do powtórzenia mojego wyczynu xD A i rozgrywka nabierze tempa
Spokojnie, po prostu nie ograniczaj się do "atakuje mieczem, bronie się" itp. Raz na jakiś czas rozbudowany post na walkę wystarczy mi.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Wszyscy gracze oprócz tych którzy byli w pół-mroku stworzyć muszą nową kartę postaci w nowych realiach które podane zostaną już wkrótce.
Gracze którzy grali w poprzednią edycję, by nie czuli się aż tak pokrzywdzeni, dostaną dodatkowe 500 exp. na start oraz dodatkowe 20 sztuk złota.
Oczywiście, ma to swoje odbicie na rozgrywce. Powodem jest ogromna zmiana w reliach oraz świecie gry. Czasowa przestrzeń pomiędzy atakiem nieumarłych a nowymi wydarzeniami wynosi dokładnie 118 lat.
Exp rozdawany będzie jednak częściej, i poziomowanie będzie o wiele bardziej przystępne To mogę wam obiecać. Nowe, ciekawe miasto napewno jednak przywróci wam wiarę w grę. Dodana zostanie także nowa rasa Drowów - krzyżówka trolla z elfem.
Czekają was też nowe lokacje, podróże oraz bitwy morskie (o ile ktoś wyruszy w morze) no i oczywiście więcej miast do odwiedzenia jak i dawno obiecane podróże po kontynencie, jako że sporządzone zostaną mapy regionów. Nowe umiejętności, cechy i atuty także czekają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach