Obrazki strony End of Days są hostowane na serwerze photobucket.com. Jeśli nie ładują się ona prawidłowo, najprawdopodobniej strona photobucket.com jest chwilowo niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia.
SzukajUżytkownicyGrupyStatystykiRejestracjaZaloguj się

Poprzedni temat «» Następny temat
Eredan - Rok 2024
Autor Wiadomość
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 15:53   Eredan - Rok 2024

Zarys ogólny:

Jest rok 2024 nowej Ery, 2024 lata po Błysku. Mogłoby się wydawać, że to koniec odwiecznej wojny pomiędzy różnymi rasami i bóstwami - Angroghem i Beliarem. Istniejąca przeszło rzeczywistość powinna ulec zmianie. Technologia powinna pójść do przodu, Eredan się zjednoczyć pod jednym banerem, a Cesarzowa zawładnąć całym kontynentem. Tak jednak nie było. Pomimo skoku technologicznego, który był bardzo powolnym i męczącym skokiem Eredan cały czas pogrążony był w wojnach pomiędzy Cesarstwem, a krajami niezależnymi jak Todoria czy Ziemie Orków, które przekształciły się w Agh'zang, z ich gardłowego języka tłumacząc na - "Miejsce władzy". Bardzo oryginalna nazwa...

Elfy zaś trwały, asymilując się bardzo na swojej wyspie Istorach, po upadku Starego Królestwa na kontynencie. Pokonanie mrocznych elfów zajęło dobrych kilkaset lat, a i tak większość z nich przeżyła, uciekając w góry i do krain orkowych, przed połączoną armią ludzi i elfów, prowadzoną przez Cesarzową Bolgorii, której linia jeszcze kilka pokoleń dalej rządziła Cesarstwem. Obecnie władzę trzyma kto inny. Wracając do mrocznych elfów mówiło się, że orkowie stali się ich sługusami, a ich obozy i prymitywne miasta oraz technologia zmieniła się diametralnie - Beliar ugościł się tam.

Po Błysku odbudowanie Akili zajęło dokładnie dwieście lat. Tyle też trwała Trzecia Wojna Bóstw, podczas której z Agh'zang na Bolgorię i Stare Królestwo ruszyły zastępy zielonoskórych. Bolgoria się ostała, ale elfy musiały odpłynąć na swoją wyspę, gdzie odcięły się od świata.

Poprzez szeregi różnorakich wojen, bitew i wynalazków Eredan trwał w takiej samej postaci, za każdym razem podnosząc się z popiołów, które zostawił po swoich wojnach Beliar. Angrogh i Cesarstwo za każdym razem triumfowało, ratowane przez wstawiennictwo Światłości i bohaterskie czyny zwykłych ludzi.

Tak też było do roku 2024 Nowej Ery, podczas której Cesarstwo odbudowało się i zaczęło wchłaniać krainy ościenne, oraz zaczęło planować inwzaję na Agh'zang. Jednakże ludzie nie docenili Beliara, a ten przyszykował kolejną zagładę, która spadła na Eredan, niczym zaraza, zabijając setki tysięcy ludzi. Jedyną nadzieją jest Cesarstwo i Zakon Czarnego Serca.

To wszystko dzieje się jednak w tle.

Wasza rola:

Jesteście w mieście garnizonowym, na pograniczu ziemi Cesarstwa i Agh'zang, ponieważ wyszło na jaw, że od jakiegoś czasu, dzieją się tam dziwne ludobójstwa, niewyjaśnione śmierci, dziwne zaginięcia. Chciałbym, abyście używali swoich normalnych postaci w realiach nowoczesnych (coś ala nasze czasy, może nawet trochę lepsze technologicznie, ale nadal pełne tradycji, zamków, rycerzy). Zostaliście wysłani z misją jak wielu innych przez Zakon Czarnego Serca - rycerzy, którzy walczą z Beliarem od czasu Błysku i kultywują magię jako broń kapłanów. Po sprawdzeniu Waszych podań umieszczę je jako KP po zmianach w tym temacie.

Tradycyjnie wzorem:



Miano:
Rasa i płeć:
Wiek:
Wygląd:
EXP:

Charakter:

Historia:

Skille:


Cechy:

Wyposażenie:


Wszystko podobne jest do systemu End of Days, lecz idę z wyjaśnieniami:



Miano: Imię i nazwisko, pseudonim, samo imię albo sam pseudonim. Do wyboru.
Rasa i płeć: Dużego wyboru nie ma - elf, krasnolud, niziołek albo człowiek, kobieta albo mężczyzna.
Wiek: Tak, jak na forum.
Wygląd: W kilku słowach twarz, sylwetkę, cechy szczególne, ubiór.
EXP: Każdy początkowo startuje z 1000EXP.

Charakter: Jacy jesteśmy, źli, czy dobrzy, jak podchodzimy do religijności.

Historia: Pokrótce kim jesteśmy, czym się zajmowaliśmy i w jakich okolicznościach trafiliśmy do garnizonu. Eredan wygląda tak samo, jak normalnie, ale w erze karabinów, statków powietrznych (nie kosmicznych, ale też nie zwykłych samolotów), gdzieniegdzie robotów, elektryczności i innych takich ( internet, są gry komputerowe, muzyka, samochody, podobnie, jak w naszym świecie).

Umiejętności: Macie 1000EXP, więc możecie wybrać sobie na przykład trzy umiejętności z rangą Uczeń, albo Ucznia i Adepta. Za historię dodam jakieś premie. Możecie dać sobie strzelanie z łuku, walka mieczem, ale możecie też dać sobie na przykład strzelanie z karabinu szturmowego. Daję szerokie pole do popisu. Co do magii to jedynie Avenker ma szansę na magię niezależną. Nie będziesz musiał mieć komponentów, ale będziesz musiał nosić specjalny skafander/mundur dla magów, który umożliwia używanie magii. Jego wygląd zostawiam Tobie.


Cechy: Tutaj trochę inaczej, niż na EoDzie. Dodajcie sobie 3 cechy, niezależne od rasy. Jedną fizyczną (szybki, zręczny, wytrzymały, silny), jedną psychiczną (odważny, charyzmatyczny itp.) i jedną dowolną, jak macie na coś pomysł.

Wyposażenie: Z umiarem. Bazooka i miecz samurajski raczej nie przejdą. Wybieramy spośród obecnych, teraźniejszych nam broni. Chociaż wolałbym, abyście używali normalnych karabinów jak na przykład AK, albo pistoletów typu Desert Eagle. Dostępne są też miecze (bonusowe w walce - miecznik ma na starcie łatwiej od MG, ale ma trudniej, jak przeciwnik ma broń palną).
- Broń podstawowa
- Broń zapasowa
- Pancerz (chyba, że się nie ma, to ubiór zaznaczyć w wyglądzie)
- Rzeczy osobiste, praktyczne, wszystko, co jest w torbie
- Torba
- Własne dodatki, które nie należą do powyższych


Po napisaniu przez Was KP wkleję tutaj Cechy, Umiejętności i wyposażenie, jakie posiadacie i zrobię post w sesji grywalnej.
Jakieś pytania?
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


Ostatnio zmieniony przez Altaris 2013-01-26, 17:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
REKLAMA 
Mandarinki!


Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1601
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 16:19   

Ostatnio zmieniony przez Avenker 2013-01-26, 17:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Avenker 
Mandarinki!



Dane w grze
Rasa: Pół-Elf
Miano: Sharin
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 30
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1601
Skąd: się biorą dzieci? :P
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 16:19   

Tak.
 
 
 
Debowy_Mocny 
Władca Puszek



Dane w grze
Rasa: Człowiek
Miano: Enderus
Pełna KP

 
Wiek: 32
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 535
Skąd: Słupsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 16:26   

Ja chętnie, ale ja chcę zachować atut zaklęcioostrza.
_________________
Słowa Enderusa
Myśli Enderusa

HIT MUZYCZNY XXI WIEKU!!!!!!!!
 
 
 
Avenker 
Mandarinki!



Dane w grze
Rasa: Pół-Elf
Miano: Sharin
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 30
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1601
Skąd: się biorą dzieci? :P
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 16:28   

Tylko żadnych driad xD
 
 
 
Debowy_Mocny 
Władca Puszek



Dane w grze
Rasa: Człowiek
Miano: Enderus
Pełna KP

 
Wiek: 32
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 535
Skąd: Słupsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 16:31   

Spoko, dla ciebie będzie już pokoik gdzie ciebie będą poić halunówką
_________________
Słowa Enderusa
Myśli Enderusa

HIT MUZYCZNY XXI WIEKU!!!!!!!!
 
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 16:50   

Post ulega zedytowaniu. Dodaję realia, wzór KP i adnotacje odnośnie magii Avenkera.
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2013-01-26, 17:23   

A co jakbym ja chciał zagrać? Nowa postać zgodnie z podręcznikiem EODA czy jak?
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 17:41   

Napisałem tak mniej więcej wzór KP. Wzorujący się na EoDzie, ale trochę inny. Z chęcią zobaczę Cię w mojej rozgrywce, ale nie dostaniesz opcji magii. No, chyba, że kapłana. Możesz się zrobić na miecznika (miecznicy dostaję premię na szczęście przeciwko karabinom), albo Todorianina z karabinem maszynowym i dziwnym akcentem. Ta sesja jest bardzo uniwersalna. Z jednej strony EoD, a z drugiej... Zresztą, zobaczycie.

Stwórz sobie KP według mojego wzoru, bazując na realiach EoDa. Są tam na pewno niedociągnięcia, ale jakby były jakieś problemy, to pomogę albo przymrużę oko.
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
kastyl 
Administrator
Kastyl EoD Police



Dane w grze
Rasa: Nieumarły
Miano: Thor (Tellan Varjo)
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 735
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2013-01-26, 21:01   

Mnie też dopisz do tej sesji. Ale inną postacia chyba. Zobacze jak tam realia.
_________________
"Ten, kto walczy z potworami, winien uważać, aby samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy patrzysz w otchłań, ona również patrzy na ciebie"
 
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-26, 21:12   

Właśnie to jest dla mnie trochę problematyczne - postać Twoja i Argona, gdyby także wyraził chęć udziału. Nie chcę, by gracze się rozdzielali, więc raczej grać byście nie mogli swoimi postaciami. Chociaż... Wydaje mi się, że taki Świadomy, który poprzysiągł zemstę Beliarowi, jest mu wrogiem i przybył do Garnizonu po to, by z nim walczyć by przeszedł. Jak byś to jakoś dobrze opisał, to nie ma sprawy.

Co prawda mógłbyś być podejrzewany o bycie nieumarłym i byś miał trochę skomplikowaną rozgrywkę, ale jakbyś się uparł, to chyba byś przeszedł ze swoim pół-elfem.
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
Vanilla 
Banish your fear

Dołączyła: 11 Kwi 2008
Posty: 2422
Wysłany: 2013-01-26, 23:49   

Miano: Kayle Minthos
Rasa i płeć: człowiek, kobieta
Wiek: 25
Wygląd:
    Ok. 160 cm wzrostu, rude włosy do szyi, jasna cera z obfitością piegów, zielone oczy, nieco nierówne zęby, niewielka nadwaga, permanentny uśmiech na twarzy, chude, zadbane palce i niewielki, ledwie widoczny gdy ma na sobie uniform biust.

EXP: 0
Charakter: zawsze pogodna optymistka, porywcza, z wyznania tumiwisistka, wścibska.
Historia:

    Urodzona w nieco biednej, wiejskiej, zupełnie nie-religijnej rodzinie w roku 1999. Ojciec był hodowcą nie-nowalijek i nierogacizny z zacięciem do samodzielnej naprawy traktora. Rodzeństwo stanowiła dwa lata starsza siostra Anne i piętnaście lat starszy brat Efis; widziała go mało, gdyż ten przebywał na stypendium w mieście. Młodość spędzała na bieganiu z chłopcami po polach i lasach, łowieniu ryb, włażeniu na drzewa i opatrywaniu wiecznie obdartych kolan. Lata wczesnej szkoły nie wypadały inaczej; oprócz tego wykształciła się w niej ścisła niechęć do nauk ścisłych, choć zawsze chciała być policjantką śledczą. Jako nastolatka wraz z rodzicami przeniosła się do miasta; gdzie talent do włóczęgostwa przekuła w talent do włóczenia się z przyjaciółmi w betonowej dżungli. Jej pasje były przelotne - rysowanie, literatura, poezja, chwilę śpiewała nawet w zespole garażowym; nie przykładając się nigdy do nauki - za to bardzo do chłopców. Próżny trud wyrobienia prawa jazdy zakończyła rozbiciem pojazdu. Po (o mało co) ukończeniu szkoły chwilę spędziła dorabiając poprzez pomaganie ojcu w warsztacie, gdzie nabyła podstawowe umiejętności co do mechaniki i wyrobiła sobie odporność na obrzydzenie bycia wypaćkaną w smarze. Dzięki temu nabyła pasję do mechaniki którą póki co kontynuuje; nie mając jedynie wiele czasu w wojsku na dalszy rozwój w tym kierunku.
    Los jednak przewidział dla niej inną opcję. Za namową starszego brata; lotnika wojskowego, który w domu pojawiającego się tylko na święta, wstąpiła do armii. Po kilku spektakularnie zawalonych ćwiczeniach strzeleckich - o czym bardzo nie lubi rozmawiać - skierowana została na kurs medyczny, z serdecznym przykazaniem żeby mimo posiadanej broni nie próbowała strzelać. Nie udało jej się awansować; czego bynajmniej sobie ani nie życzyła ani nie miała nikomu za złe. Z pewnością za to udało się zarazić wielu swoich kolegów swoim niepoprawnym i bezpodstawnym optymizmem.
    Aktualnie stacjonuje w garnizonie jako medyk, z polecenia wcześniejszego dowódcy, który dowiedział się że właśnie tak dziwny zestaw umiejętności przydałby się w tej dziurze. Kayle w miarę dobrze przeżywa zderzenie z inną kulturą, starając się okazywać napotkanym na swej drodze empatię, zrozumienie i zaraźliwą radość; od czasu do czasu kopiąc tylko butem w niedziałające maszyny. Nie, że to pomaga..

Skille:
    Mechanika - uczeń
    Ratownictwo medyczne - adept
    Prowadzenie pojazdów - anty-geniusz

Cechy:
    Bystry wzrok
    Determinacja
    Odporność na choroby
    Fatalny strzelec

Wyposażenie:

    - Kilkunastocentymetrowy, gruby, płaski majzel
    - Młotek
    - Płaski nóż bojowy o zaostrzonym końcu
    - Pistolet maszynowy klasy PDW + 3 magazynki
    - Zestaw pierwszej pomocy:
      - Opaska uciskowa
      - Trzy bandaże elastyczne
      - Kilkanaście rolek gazy
      - Taśma klejąca
      - Rękawice lateksowe
      - Rurka nosowo-gardłowa
      - Nożyce do cięcia ubrań i materiałów
      - Dwa opatrunki ACS
      - Saszetka hemostatu
      - Strzykawka 20 mg epinefryny

_________________
Cały tworzony przeze mnie kontent jest na licencji WTFPL


"What a strange world we live in where porn sites are suspect, but defense contracting for gun wielding robots is a plum assignment."
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-27, 00:52   

Karty Postaci

Kayle Minthos.
Dodatki:
Umiejętność - Codzienny fart - postać ma niespotykane, dziwne szczęście wychodzenia z opresji z pomocą innych, lub poprzez zwyczajny uśmiech losu.
- Przenikliwy krzyk - jej kobiecy krzyk dosięgnie uszu każdego. Wołając o pomoc bez trudu zaalarmuje swoich towarzyszy i... ściągnie nieprzewidzianych gości.


Zdzichu.
Dodatki: Cechy - Codzienny niefart - pomimo badassowego stylu życia i wyglądu, jeżeli ktoś ma mieć pecha, to tą osobą jest zazwyczaj Zdzichu. Jednakże zazwyczaj udaje mu się uciec z opresji.
- Sęp - potrafi znaleźć różnorakie przedmioty, przydatne lub ładnie wyglądające w kompozycji ze skórzanym płaszczem.
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


Ostatnio zmieniony przez Altaris 2013-01-27, 15:11, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Debowy_Mocny 
Władca Puszek



Dane w grze
Rasa: Człowiek
Miano: Enderus
Pełna KP

 
Wiek: 32
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 535
Skąd: Słupsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-01-27, 12:28   

Miano: Zdzichu
Rasa i płeć: Człowiek Mężczyzna
Wiek: 30
Wygląd: Człek to bardzo męski. Posiada brode, "pekaesy" włosy na 4 centymetry.
Dobrze zbudowany, nosi na sobie skórzany płaszcz z gęstą ilością żelaznych ćwieków. Oraz glany. Uzębienie w miarę okej, nie wiadomo czy myje zęby czy poprostu odkaża je podczas picia wódy.

EXP: 0

Charakter: Typowy zawadiaka. Jego ulubionym zajęciem to strzelanie z karabinu w stronę orków, nieumarłych czy innego badziewia. Dodatkowo nie stroni od dziewczynek i alkoholu. Nienawidzi pedalstwa, obiecał sobie że jego dupa będzie wąska jak po praniu. "Rzuca mięsem" na lewo i na prawo podczas ferworu bitwy. Zdzichu jest ateistą. Jego ulubiona muzyka to muzyka metalowa. Głównie Power Metal.


Historia: Zdzichu jako dziecko planował zwiedzać świat. Miał ojca zenona który ze szczególną starannościa chciał wychować go na prawdziwego mężczyznę a nie na Emo czy innego pedała. Jak zdzichu był młodzieńcem to ojciec go uczył prawdziwie męskiej rozrywki jakim było strzelanie do orków czy innego badziewia. Gdy Zdzichu miał 20 lat to zaczął samodzielne życie. ALe nei ciał założyć rodziny. Postanowił wydać swoje oszczędności na Kałach oraz motor i zaczynał życie jako łowca głów. Mając 27 lat odnalazł wygłodzonego, porzuconego kundla, który został jego towarzyszem podróży i został nazwany zbychem. W wieku 29 lat, zarobił dość ciekawą sumke. Wydał ją na skórzany płaszcz, nabity żelaznymi ćwiekami które są schowane za warstwę skóry, oraz pistolet, desert eagle. W wieku 30 lat udał się do miasta garnizonowego bo ktoś mu powiedział że taki awanturnik jak on może zarobić fortune.

Skille:
Karabin AK-47 (kałach) - Adept
Pistolet Desert Eagle - uczeń


Cechy:
Wytrzymały - Facet poprostu lepiej znosi nieprzyjemne warunki, rany czy inne tego typu sprawy. Dzięki czemu faceta nie można tak poprostu skasować.

Nieustraszony - Zdzichu nie był miękkim chujem robiony. Widział gorsze rzeczy niż twoja mała głowa jest w stanie sobie wyobrazić. Poprostu gościa jest naprawdę ciężko wystraszyć. Możesz mieć przerażające oblicze, ale nie zrobisz wrażenia na tym gościu, a nawet będzie w stanie ciebie zbluzgać od wyfilcowanych frajerów.

Straszny twardziel - Zdzichu Ma Straszne oblicze. Wystarczy że spojrzy na ciebie, już ci ciarki przechodzą. Wystarczy że podczas rozmowy podniesie głos, już myślisz czy się nie schowasz pod stół. A jak nagle wstanie z krzesła to cóż, masz obsrane gacie.

- Codzienny niefart - pomimo badassowego stylu życia i wyglądu, jeżeli ktoś ma mieć pecha, to tą osobą jest zazwyczaj Zdzichu. Jednakże zazwyczaj udaje mu się uciec z opresji.

- Sęp - potrafi znaleźć różnorakie przedmioty, przydatne lub ładnie wyglądające w kompozycji ze skórzanym płaszczem.

Wyposażenie:
Skórzany płaszcz z żelaznymi ćwiekami.
Karabin AK 47
Pistolet Desert Eagle
Suchary
Suszone mięso
Bukłak z wodą.
4 pełne magazynki do kałacha
4 pełne magazybki do pistoletu.
2-letni Odtwarzacz MP3 zapełniony muzyką power metalową. Najwięcej jest utworów zespołu "Endrigus The Allmighty Spellsword". Oczywiście także się znajdują takie zespoły jak "Bolgoria Devils", "Beliar Slayers", "Chainsawing Elves", "Clash of the Akilian Dawn" oraz "Thousands dryad's boobs of Veganence"


Motor - Stary, podniszczony, pochlapany krwią Harley-Davidson. Niby wygląda na weterana jednak motor nadal zachował swój majestat, i jeszcze jeździ.


Zbychu - Wierny pies Zdzicha, czarny średniej wielkości kundel. Podobny do czarnego labladora. Z reguły podróżuje na tylnym siedzeniu.
_________________
Słowa Enderusa
Myśli Enderusa

HIT MUZYCZNY XXI WIEKU!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony przez Debowy_Mocny 2013-01-30, 14:04, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-01-28, 18:39   

Kastyl nie daje znaku życia, więc nie wiem, co z nim, a Avenker cały czas jest w fazie tworzenia Karty Postaci. Prawdopodobnie tak między środą a piątkiem ruszę z sesją. Jak ktoś się spóźni, to najwyżej go kilka rzeczy ominie.
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
kastyl 
Administrator
Kastyl EoD Police



Dane w grze
Rasa: Nieumarły
Miano: Thor (Tellan Varjo)
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 735
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2013-01-28, 19:35   

Sorki, w ten weekend nie byłem w domu w z komórki się kiepsko pisze. Na dniach powinienem ogarnąć postać. I jeszcze nie wiem cz będę grał świadomym, ale zobaczę.
_________________
"Ten, kto walczy z potworami, winien uważać, aby samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy patrzysz w otchłań, ona również patrzy na ciebie"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama


Głosując na stronę na poniższych toplistach wspomagasz jej rozwój ;)
Gry Wyobraźni - Strona o grach PBF Toplista-Gier Toplista gier rpg Głosuję na GRĘ !!! Ninja Gaiden PBF
© 2007-2009 for Artur "Władca Zła" Szpot
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12