Obrazki strony End of Days są hostowane na serwerze photobucket.com. Jeśli nie ładują się ona prawidłowo, najprawdopodobniej strona photobucket.com jest chwilowo niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia.
SzukajUżytkownicyGrupyStatystykiRejestracjaZaloguj się

Poprzedni temat «» Następny temat
Eeee... nowa sesja. Zagłubieni w umyśle.
Autor Wiadomość
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-05, 16:41   Eeee... nowa sesja. Zagłubieni w umyśle.

Jesteście... żyjecie... nie nie żyjecie. Jesteście wampirami zajmującymi pustkowia równin dużej wyspy. Po środku znajduje się wielkie miasto... tam zaczynacie grę.


Wampir - fantastyczna istota, najczęściej żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Zależnie od źródła, wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja.
Według niektórych źródeł: nie mogą się ukazywać ludziom; są nieludzko szybkie, silne i mają wiecznie zimne, blade i twarde ciało, mają idealne rysy, są nieziemsko piękne; unikają słońca, gdyż pod wpływem promieni słonecznych giną w wyniku spalenia.
Według słowiańskich wierzeń, wampir (zwany także wąpierz, upiór, upir, martwiec, wiesczy, wupi) powstawał z niepogrzebanych (niespalonych) zwłok, stąd jego silne związki z własną rodziną – jej dręczenie, jeśli nie dopełniła obowiązku wobec zmarłego, oraz stosunki mężczyzn-wampirów (zmarłych daleko od domu, zaginionych i powracających) z własnymi żonami. Jego dzieci mają dar rozpoznawania wampirów i ich niszczenia. Wiara w wampiry musiała nasilić się po przyjęciu chrześcijaństwa i zarzuceniu ciałopalenia. Znaczne jej upowszechnienie oraz znajomość sposobów ich zwalczania sugeruje, że słowiański wampir musiał mieć swój odpowiednik w innych kulturach. Niewykluczone, iż jedną z dróg rozprzestrzenienia się „wampiryzmu” były opowieści słowiańskich mamek, opiekujących się, we wczesnym średniowieczu, zachodnioeuropejską dziatwą (eksport ludzkiego towaru na Zachód był wówczas na Słowiańszczyźnie najbardziej dochodowym interesem).

I tak w miarę upływu lat zaczęli się dzielić na grupy. Klany, skupiające wampiry o podobnych cechach psychofizycznych. Każdy z klanów specjalizuje się też w innych dyscyplinach Te zaś należą do sekt w CAMARILLI jest ich siedem : Venture, Tremere, Brujah, Toreador, Gangrel, Nosferatu oraz Malkiavian. Do SABATU należą: Lasombra, Tzimisce oraz częściowo inne klany.



W grze występują klany:

Venture-chcą skupić jak najwięcej władzy. Ubierają się jak biznesmeni i ich zachowanie jest nienaganne.

Tremere - klan ten znany jest pod przydomkiem Czarodzieje. Nie wziął się on bez powodu - członkowie tego klanu parają się mroczną sztuką Taumaturgii, czyli magii krwi.

Gangrel - wampiry z tego klanu jako jedyne ryzykują wyprawy poza miasto. Istotą ich egzystencji jest ciągły ruch, nie mają stałych schronień, jedynie wędrują z miejsca na miejsce. Cenią sobie także kontakt z przyrodą.

Brujah - "Młodzi Gniewni" tak można w skrócie określić członków tego klanu- anarchiści, punkowie, skinheadzi, przestępcy; to ich cała natura. Klan jest słabo zorganizowany, nic nie jest w nim tam gdzie powinno, niemniej jednak pozostają oni ważnym przeciwnikiem w biegu po władzę. Brujah mogą się cofnąć swymi korzeniami aż do starożytnego Babilonu i bibliotek glinianych tabliczek, założonych przez pierwszych uczonych mędrców. Są miłośnikami i strażnikami wiedzy, a założycielem ich rodu był wynalazca pisma. Mimo że są niby takimi skejtami to posiadają wielką wiedzę.


Macie do wyboru trzy klasy (jak zwykle): Zwykły wampir-wojownik (normalny członek klanu), wampir czeluści (wampir nie całkiem humanoidalny-ze skrzydłami), oraz ostatni jak wisienka na torcie lecz inny owoc władca natury (towarzyszy mu stróż-zwierzę. Ma on wpływ na siły natury-znaczny już wyszkolony może spowodować np. deszcz lub mgłę... Umie posługiwać się czarami jak wywołanie małej ognistej kuli czy przywołać lodowy sztylet czy zmienić się w wilka). ostatni jest jednak słabszy fizycznie i mimo tych cech wcale tak łatwo nie będzie. Wampir wojownik skacze na dość duże wysokości, jest szybszy, silniejszy, zwinniejszy od przeciętnego człowieka... Wampir czeluści jest silniejszy od zwykłego, i jest szybszy gdy jest w powietrzu. Wampiry czeluści walczą pazurami i zębami w większości inni wykorzystują ekwipunek. Cechą zwykłego wampira jest to że on nie jest taki łatwy do wykrycia a tego którego rozpoznasz na kilometr (czeluści) jest trudny do zajeba***.

OPIS MIASTA:
Akcja toczy się na wielkiej wyspie niedaleko Japonii. W samym środku wyspy znajduje się wielkie miasto Kadar przypominające Tokio. Jest wielkie, pełno tam ludzi i budynek przy budynku.
Klan Venture ma swą siedzibę w samym środku miasta. Ich siedzibą są trzy wielkie drapacze chmur (30pięter zawsze coś). Tremere zasiedla wschodnią część miasta, lecz jest ich nie wielu i nie mają stałej siedziby (oficjalnej), lecz zazwyczaj mówi się że zasiedlają opuszczony teatr w zapomnianej dzielnicy(południe Kadaru). Klan Gangrel głównie bywa na zachodnich wybrzeżach, ich jedyną stałą siedzibą jest położona niedaleko miasta stara kopalnia klejnotów które są ich zyskiem. Brujah zaś jest najwięcej, mają swoją specjalną dzielnicę, niewielką na północy Kadru (tą przestrzeń zajmują trzy duże wieżowce i masa małych slumsów).

Każdy gracz tutaj należy do klanu Tremere(nie musicie studiować magii). Jego członkowie są nie liczni jest ich około 20 w całym mieście. Mają jednak dwóch bardzo silnych przywódców. Bruda i Jeremajah, wampiry istniejące od początków ich rasy.

Macie napisać:
Imię i nazwisko/przydomek:
wiek: nie pisać :P
no to tak klasa:
Króciuteńki opis:Z trzy zdania...
Historia przed ugryzieniem i kawałek po ugryzieniu:Pamiętajta że jesteście wampirami od połowy roku. Wasze specjalne umiejętności i ekwipunek zależą od historii.
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
REKLAMA 
Banish your fear


Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Dołączyła: 11 Kwi 2008
Posty: 2422
Wysłany: 2009-04-05, 23:06   

 
 
 
Vanilla 
Banish your fear

Dołączyła: 11 Kwi 2008
Posty: 2422
Wysłany: 2009-04-05, 23:06   

Nazwisko Imię: Hanako Aoi
Wiek: 25
Klasa: Wojownik
Krótki opis:
    Może matematycznie i logicznie nie jest zbyt bystra, jednak nadrabia to umiejętności obserwowania zachowań ludzi i wyciąganiem wniosków. Ma długie, czarne włosy i brązowe oczy. Umie średnio dobrze angielski

Historia:
    Wypaśnie przeciętna. Po ukończeniu szkoły średniej zatrudniła się na policji i robi jako dyspozytorka. Ma dwóch braci, rodziców, dziadkowie poza babcią ze strony ojca nie żyją. Została uchlana wracając do domu na piechotę. Od tego czasu nie bardzo wie co ze sobą zrobić, jednak z każdym dniem idzie jej coraz lepiej. Miała koleżankę, Reikę, która jej dokuczała. Jej najlepszymi przyjaciółkami są za to Eri i Jun.
_________________
Cały tworzony przeze mnie kontent jest na licencji WTFPL


"What a strange world we live in where porn sites are suspect, but defense contracting for gun wielding robots is a plum assignment."
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-06, 20:41   

Ox startuje sesja-zawsze ktoś może dołączyć :)
Dzięki Van za dołączenie się.

Ekwipunek:
Policyjny mundur
Pistolet Desert Eagle z 10 magazynkami ( w jednym magazynku jest 7 kul), każda kula ma wyryty krzyż, oraz jest polana wodą święconą.
Zwyczajny Pistolet z 20sztukami amunicji (2 magazynki-zwykłe kule-ludzie).
Butelka Whisky
Dżinsy
Czarna bluzka
Skórzane spodnie i kurta
Czarne okulary
Opaska na głowę
Katana samurajska
i ostatni taki niby dodatek telefon, latarka, parę rupieci (książki, sztućce, inne ubrania "domowe") oraz odznaka policyjna na której niepostrzeżenie ukryty jest znak klanu dzięki któremu możesz wejść do agencji i który daje ci możliwość szybszej regeneracji.

Umiejki
Celność
Pamięć fotograficzna
Zwinność
Czuły Słuch
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


Ostatnio zmieniony przez Altaris 2009-04-06, 21:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
rokosz 



Dane w grze
Rasa: Człowiek
Miano: Rokosz
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 80
Skąd: Litwini wracają?
Wysłany: 2009-04-06, 20:44   

Imię i nazwisko/przydomek: Dante Varus pseudonim Major
no to tak klasa: Czeluściak
Króciuteńki opis: Nieskazitelne maniery, wile sentymentów oraz szerokie poczucie obowiązku i honory. trochę nerwus. Żyje głównie muzyką dzięki wielu MP3 z którymi nigdy się nie rozstaje. Romantyk.
Historia przed ugryzieniem i kawałek po ugryzieniu:
Urodził się w Galicji w 1900 roku w rodzinie szlachty. Uczył się w szkole oficerskiej i walczył w I kadrowej, Potem walczył pod Marszałkiem Piłsudskim w kampanii w 20 roku przeciw Bolszewikom. Tam ranny i uratowany przez wampira. Potem zawieziony do tego zadupniego miasta gdzie systematycznie morduje kazdego wampira pochodzenia Rosyjskiego który będzie wrogo nastawiony do Polski.
_________________
Obalić zkaja. Pierwszym aktem będzie pisanie jego nicku z małej litery.

Bycie robotem jest świetne, ale my nie odczuwamy emocji i czasami jest mi przez to bardzo smutno...
 
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-06, 20:57   

Podobasz mi się żołnierzu już piszę:
Małe zastrzeżenie... jesteś czeluściakiem, ale będziesz wpół będziesz trochę silniejszy od wojownika ale nie będziesz taki silny żebyś mógł używać broni.
Ekwipunek:
Mundur
Skórzana kurta
Dres komplet
podkoszulka
Pistolet magnum 10magazynków po 6 kul, na końcu wyryte są znaki krzyża
Krzyż
3 MP3
Książka z wierszami
Sztandar Polski
Długi nóż-ostrze 45cm
Okularki i graty


Jeśli chcesz być 100% czeluściakiem to:
Okularki
Graty
Książki i MP3
Długa włócznia
Sztandar

Umiejki
Wytrzymałość
Celność
Bystry wzrok




PS: Van też ma Bystry Wzrok
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


Ostatnio zmieniony przez Altaris 2009-04-06, 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2009-04-06, 21:00   

Imię i nazwisko/przydomek: Michael Kehl
wiek w chwili ugryzienia: 32 lata
rasa: wampir czeluści
klasa: sztukmistrz Taumaturgii
Króciuteńki opis: 32 letni mężczyzna o delikatnych rasach twarzy, dobrze ukształtowanej i umięśnionej sylwetce. Czarne włosy opadające na czoło i kark, brązowe oczy, brak zarostu. Skrzydła delikatnie i dokładnie złożone kryje pod obszernym płaszczem.

Historia: Bardzo dobry uczeń, który ukończył wszystkie szkoły z wynikiem wyróżniającym. Laureat 3 miejsca w ogólnopaństwowym konkursie fizycznym. Uczestnik wielu konkursów ekonomicznych. Opowiadać o przyjaciołach nie ma sensu, po ugryzieniu przez wampira nie Michael nie utrzymywał kontaktów z ludźmi. Tym bardziej, że go zdradzili.

Wiedza pozwoliła Michaelowi założyć w wieku 25 lat dobrze prosperującą firmę farmaceutyczną. Ograniczony budżet nie pozwalał na konkurencje z innymi firmami, ale wystarczył do otworzenia 2 aptek i w miarę godnego życia.

Swoją żonę poznał w wieku 28 lat, kiedy jego firma przynosiła już niezłe zyski (niekiedy 20 000 yenów na miesiąc). Miała długie, czarne włosy i sylwetkę o idealnych kształtach. Po ślubie nie pozwoliła na skonsumowanie związku argumentując to tradycją rodzinną. Michael wychowany w wierze chrześcijańskiej nie naciskał i czekał cierpliwie.

I doczekał się.

Jeden z jego kolegów ze studiów, Matsuda Namikawa, korzystając z klucza żony Michaela, która regularnie go zdradzała ("tradycją rodzinną" była chęć zatuszowania zdrady i braku dziewictwa), włamał się do rodzinnego domu i pchnął farmaceutę nożem. Matsuda wraz ze swoją kochanką oraz kilkoma innymi "przyjaciółmi" z uczelni wywieźli nieprzytomnego Michaela do lasu i tam porzucili.

Upozorowany wypadek dostarczył żonie argumentu, do przejęcia firmy Micheala i sprzedania jej za ogromne pieniądze. Tak pozyskany majątek podzieliła między siebie, Matsudę i resztę uczestników zbrodni.

***

Michael obudził się. Czuł duszący zapach wilgotnego powietrza. Zapadał zmierzch. Mężczyzna czuł, że to koniec. Ostatnie sekundy nie poświecił Bogu i modlitwie, jak to powinien uczynić prawdziwy chrześcijanin, ale zatracił się w nienawiści do swoich morderców i w żądzy zemsty. Bóg nie chciał przyjąć takiej duszy do czyśćca, ale i też diabeł nie miał do niej prawa.

***

- Wstań!

Nad Michaelem stał wyprostowany, smukły i potężny wampir czeluści. Długa, czarna, pokryta runami szata przyozdabiała jego muskularne ciało.

- Wstań!

Michael wstał i przeciągnął się. Czuł się nad wyraz dobrze. Coś go piło w bok, ale to tylko jakiś korzeń dostał się pod koszulę. Kehl oblizał wargi wyczuwając spiczaste kły. Czarne skrzydła zatrzepotały i ułożyły się elegancko na plecach Michaela. Gdy nowy wampir rozciągnął mięśnie na karku, skruszyły się cienkie strużki krwi, które pokrywały jego szyje.

- Odnajdź spokój, dopełnij zemsty! Niech winni zostaną ukarani!

***

Michael pełznąc kanałami i korzystając z sobie tylko znanych przejść w budynkach jego firmy, dostał się do jednego z laboratoriów farmaceutycznych. Znajdowały się tam rzędy wielu odczynników chemicznych. Michael już wiedział, co robić. Wampir sięgnął po potrzebną aparaturę i odczynniki. Gliceryna i kwas azotowy nie są zabronionymi substancjami, ale wystarczą, do sporządzenia jednego z najniebezpieczniejszych związków - nitrogliceryny.

***

Następnego dnia w gazecie pojawiła się o serii eksplozji, które zmiotły z powierzchni ziemi wszystkie zabudowania i filie firmy farmaceutycznej Michaela Kehla. Oprócz tego ofiarami wybuchów zostali: żona Kehla, Matsuda Namikawa oraz wiele innych osób, których jeszcze nie udało się zidentyfikować. Policja podejrzewa, że może to mieć związek z zaginięciem samego Michaela Kehla, które miało miejsce 3 dni temu.
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-06, 21:19   

Michael:
Ekwipunek:
Torba przeróżnej chemii
Jak zwykle okularki
Dwa Compacty (21 w magazynku a ich po 3 na każdy pistol)
Płaszcz Neo
Kapelutek
Charakterystyczne kozaki.
(Tu Van ma adasie a major kozaki)
Graty
Wysuwane ostrze spod rękawa (15cm)
Włócznia

Umiejki:
Porównywanie (faktów, jak tu jak tam)
Bystry Wzrok
Wytrzymałość
Wygląd
Szybkość
I specjalnie-umiejętność tropienia

(nie zawsze się uda)
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2009-04-06, 21:27   

Wszystko fajne, ale czy mógłbym dostać zamiast kozaków czarne glany z wysoką cholewą i białe rękawiczki? Płaszczyk Neo jest spoko i najlepszy :D

Co to są Graty?

Co do "umiejek" to zmień może "Porównywanie faktów" na Dedukcja/indukcja.
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-06, 21:29   

Dobra porównywanie-dedukcja/indukcja
Kozaki-Czarne glany z wysoką cholewą
Białe rękawiczki
I pamiętaj że Ci nie zapomnę tej akcji z kapitanem xD
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
rokosz 



Dane w grze
Rasa: Człowiek
Miano: Rokosz
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 80
Skąd: Litwini wracają?
Wysłany: 2009-04-06, 21:47   

Ej ja nie chce magnum!!!
Chce Polskiego visa :P
_________________
Obalić zkaja. Pierwszym aktem będzie pisanie jego nicku z małej litery.

Bycie robotem jest świetne, ale my nie odczuwamy emocji i czasami jest mi przez to bardzo smutno...
 
 
 
Vanilla 
Banish your fear

Dołączyła: 11 Kwi 2008
Posty: 2422
Wysłany: 2009-04-06, 23:05   

Fajnie. Mam 70 naboi do Desert Eagle, 20 do 'zwykłego' zakładam Glock jakiś. Jeszcze tylko arafatka, RPD i roximy :)
_________________
Cały tworzony przeze mnie kontent jest na licencji WTFPL


"What a strange world we live in where porn sites are suspect, but defense contracting for gun wielding robots is a plum assignment."
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-07, 14:44   

Dobra masz tą arafatkę.
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
rokosz 



Dane w grze
Rasa: Człowiek
Miano: Rokosz
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 30
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 80
Skąd: Litwini wracają?
Wysłany: 2009-04-07, 15:22   

Ej jak ja mogę mieć sztandar?! Przecież to znieważenie i tak dalej. Sztandaru nie chce chce visa, poza tym nie chce kurtki tylko chce płaszcz oficerski.
_________________
Obalić zkaja. Pierwszym aktem będzie pisanie jego nicku z małej litery.

Bycie robotem jest świetne, ale my nie odczuwamy emocji i czasami jest mi przez to bardzo smutno...
 
 
 
Altaris 
Chrzest w ogniu



Dane w grze
Rasa: Elf
Miano: Altaris / Jednooki
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1058
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-07, 16:16   

Masz Visa a tego płaszcza nie dostaniesz... Jesteś czeluściowym i nie dasz rady go założyć.

Sztandar Ci zabieram.

Michael dostajesz Magnuma.
_________________
Wypowiedzi Altarisa.
Wypowiedzi Andariela.


 
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2009-04-08, 13:56   

Mam nadzieje, że aktualizujesz KP na bieżąco.
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama


Głosując na stronę na poniższych toplistach wspomagasz jej rozwój ;)
Gry Wyobraźni - Strona o grach PBF Toplista-Gier Toplista gier rpg Głosuję na GRĘ !!! Ninja Gaiden PBF
© 2007-2009 for Artur "Władca Zła" Szpot
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12