Zastanawiając się co możemy zrobić jako "społeczność" EoD, wpadłem na pewien pomysł. Przedstawiam wam Warsztat Thoina którego i wy możecie stać się częścią!
A czym zajmuje się warsztat? Wizualizacją! Tak jest, panowie i panie. W tym warsztacie będziemy tworzyć i kuć świat EoD w formie wizualnej; a na to jest multum sposobów.
Co dokładniej mam na myśli? Otóż o ile chciałbym by każdy dał tutaj swoje propozycje, osobiście mam kilka według mnie dość ciekawych. Obecne lata dają nam mnóstwo darmowych narzędzi które mogą zostać użyte do stworzenia rzeczy które jeszcze parę lat temu wydawały się niemożliwe dla przeciętnego człowieka. Te darmowe programy czy narzędzia nie ograniczają się do gimpa jako darmowej alternatywy Photoshopa. Autodesk, firma odpowiedzialna za programy jak 3D Studio Max, czy Maya które używane są przy profesjonalnych produkcjach filmowych jak i gier oferują DARMOWE licencje studenckie (chociaż nawet nie trzeba być studentem ) i mamy pełną wersję programu za free, z jedynym ograniczeniem w postaci umowy która zabrania nam tworzenie projektów komercyjnych. Nawet brak watermark'a
Co dalej? Unreal Development Kit - darmowa wersja tego niesamowitego silnika do tworzenia przepięknych produkcji gier 3D. Cryengine i Unity - kolejne niesamowite silniki. Tego wszystkiego jest multum, a my możemy to wykorzystać z odrobiną organizacji, pracy i chęci.
Tak więc czy chciałbyś zostać czeladnikiem naszego warsztatu? Czy chciałbyś wraz z innymi tworzyć interesujące projekty? Zapisz się kontaktując się ze mną!
Co musisz wiedzieć by dołączyć?
Nic.
Co muszę zrobić?
Mieć chęci, dedykację i poświęcić odrobinę czasu. O ile ja cały czas praktykuje modelowanie 3D i jestem chętny tę wiedzę przekazać, to jako grupa uczyć się będziemy o wiele szybciej, i zrobimy o wiele więcej.
No więc? Chcesz dowiedzieć się czegoś o grafice, produkcji gier, filmów czy obróbek w photoshopie? Dołącz i wspomóż świat którego i tak już jesteś częścią.
---------------------------------
Pomysły? Jest ich wiele. Nie będziemy ograniczać się do jednego narzędzia czy silnika. Możemy stworzyć Port czy Bolgorię w UDK, lub też stworzyć modyfikację do istniejącej gry RPG (jak już bardzo przestarzały Gothic, do którego i tak mam ogromny sentyment ^^ ). Osobiście chciałbym zrobić coś właśnie z UDK, ale detale pozostawię dla przyszłych czeladników
Hm, ja mógłbym tworzyć artworki, a ktoś by je kolorował w gimpie. Nie ogarniam tego typu programów
_________________ Lepiej powiedz mi po dobroci, gdzie sa Twoje pieniądze, to wyjdziesz stad z całymi paluszkami. Jakimi paluszkami sie pytasz? Twoimi paluszkami. Mogą w końcu przypadkowo trafić pomiędzy drzwi a futrynę, a ktoś może przypadkowo zatrzasnąć drzwi, prawda?
HAHAHA, robimy Unreal of End of the Far Cry of Diablo Days 666
A na poważnie to co tam, mogę pomóc. Niedawno pisałę jakąś gównianą platformówkę na Unity, więc mogę coś tam popróbować, chociaż i tak nic z tego nie wyjdzie
HAHAHA, robimy Unreal of End of the Far Cry of Diablo Days 666
A na poważnie to co tam, mogę pomóc. Niedawno pisałę jakąś gównianą platformówkę na Unity, więc mogę coś tam popróbować, chociaż i tak nic z tego nie wyjdzie
Wyjść nie musi, chodzi mi najbardziej o praktykę, oraz zrobienie czegoś bardziej konkretnego z moimi umiejętnościami. Sądzę też że wiele osób tutaj będzie mogło nauczyć się czegoś nowego, być może odkryć nowe zainteresowanie i to co najważniejsze: Pomóc budować ten świat.
Jak nic z tego nie wyjdzie to już lepiej wziąć się za naukę. W rzeczywistości pisząc gry, jak nie rozumiesz języka to się go i tak nie nauczysz dobrze
Grafika 2D i 3D to swoją drogą, jak najbardziej, ale to już nie moja działka
Avnku nie będę się z tobą kłócił ale powiem ci tylko że mój znajomy który rok temu nic nie wiedział o programowaniu kończy naprawdę spory projekt na UDK
UDK ma swój własny, wizualny język: sprawdź, a zobaczysz że każdy mógłby się go nauczyć. Jest przystosowany dla ludzi którzy właśnie jeszcze niewiele ogarniają.
Z grafiką jest tak samo - jak nic nie umiesz, to też nic nie stworzysz. Dlatego trzeba praktykować
True, wiadome, w necie jest mnóstwo tutoriali i przeróżnych (video)poradników, które nawet krok po kroku poprowadzą cię do zrobienia prostej gry. Ale zabieranie się za poważny projekt bez większej wiedzy nt. programowania mija się z celem
Ja chętnie bym coś porobił, ale jestem oporny na wiedzę. Mam jednakowoż swoistą dozę wyobraźni. I jeżeli na prawdę chcesz zrobić w Warsztacie coś takiego, jak zamierzasz, to musiałbyś powiększyć tło dla naszych tworów. Znając naszą ekipę z End of Days rozgromimy system.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach