- Witaj. Ja nazywam się Avenker. Jeśli możesz odpowiedz na moje pytanie. - odparł nieumarły. - Co ciekawego znajduje się w Dzielnicy Narodzonych? I jak możesz to wpuść mnie tam.
- Oczywiście. Jestem tego Świadom, ale zanim Ciebie wpuszczę, musisz się nauczyć paru rzeczy. Co do dzielnicy, dostaniesz jej mapę.
- Dobra, zacznijmy od zwyczajów. Tutaj obowiązują inne niż w świecie żywych powitania i zwroty. Powitania są proste, najczęściej "witaj", "co mogę dla Ciebie zrobić" i tym podobne. Zamiast "rozumiem" używamy zwrotu "Jestem Świadom" w różnych czasach i wersjach jak "jestem tego Świadom" itd. Podkreśla to naszą wolną wolę. Musimy o tym pamiętać, gdyż możemy ją stracić. Częstym pożegnaniem jest "Uważaj na żywych", "Strzeż się żywych, "Bądź czujny, nasi wrogowie są blisko" i wiele innych. W Dzielnicy Nowonarodzonych nie jest to tak przestrzegane, ale zacznij się przyzwyczajać. Chłoń nowe zwroty i postaraj się jak najszybciej nad nimi zapanować.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
- Tak, jest jeszcze jedna sprawa. Każdy Nowonarodzony jest inny. Nasze umiejętności są dziedziczone ze starego ciała do ciała Świadomego. Jednak każdy Świadomy posiada unikalną umiejętność charakterystyczną tylko dla niego lub kilku jego pobratymców. Wynika to z tego, że część energii Lorda Karakasa wsiąka w ciało nowego Świadomego. Twoim pierwszym zadaniem po przejściu przez te drzwi będzie spotkać się sierżantem Martarem. On przetestuje Twoje umiejętności i ustali, jaką unikalną umiejętność posiadłeś.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach