Obrazki strony End of Days są hostowane na serwerze photobucket.com. Jeśli nie ładują się ona prawidłowo, najprawdopodobniej strona photobucket.com jest chwilowo niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia.
SzukajUżytkownicyGrupyStatystykiRejestracjaZaloguj się

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Faust272
2008-10-26, 08:27
[autorski] Wielka wojna
Autor Wiadomość
Sevilanios
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-19, 18:12   [autorski] Wielka wojna

[autorski] Wielka wojna

1. W pomocy szlachcicom


Witam!

W sesji powinno brać udział min. 4 osoby, nie podaję górnej granicy. Podania piszcie wg. poniższego wzoru:

Cytat:
Imię i nazwisko:
Wiek:
Rasa:
Wygląd:

Krótka historia:

Umiejętności i statystyki:



I już tłumaczę co i jak:
Do rozdzielenia macie 15 pkt statystyk i 10 pkt umiejętności:

Statystyki:
- siła
- kondycja
- zwinność
- zręczność
- wytrzymałość
- inteligencja
- celność
Umiejętności:
:arrow: - walka wręcz:
- miecz jednoręczny
- miecz oburęczny
- walka w zwarciu(tz. przepychanki, na pięści itd.)
- walka sztyletami(sztylety, noże i takie tam)
- walka dualami(dwoma ostrzami naraz)
- walka bronią łańcuchową
:arrow: - walka dystansowa
- strzelanie z łuku
- strzelanie z procy
- miotanie oszczepami(wszelka broń drzewcowa)
- miotanie sztyletami i toporkami
:arrow: - magia
- rzucanie zaklęć
:arrow: - inne
- łowiectwo
- tworzenie pułapek
- nawigacja
- krasomówstwo(prowadzenie negocjacji itd.)
- obrabianie zwierząt
- zielarstwo
Jakby jakiś skill był nie jasny pisać. Oczywiście jestem otwarty na wszelkie propozycje na temat nowych umiejętności i statystyk.

MAGIA

Aby móc rzucać zaklęcia trzeba posiadać min. 1 poziom rzucania zaklęć. Aby móc rzucić jakiś czar trzeba posiadać odpowiedni poziom owego skill-a.

1 lvl rzucanie zaklęć = 2 czary

1. nazwa/formułka: equllos
min. poziom: 1
efekt: Cel traci równowagę i pada na ziemię

2. nazwa/formułka: sever'pan
min. poziom: 1
efekt: Nagły i mocny ból w miejscu gdzie trafi zaklęcie. Utrzymuje się przez około 5s.

3. nazwa/formułka: dre'und
min. poziom: 1
efekt: Zrośnięcie się tkanek i osłabienie bólu

4. nazwa/formułka: lu'z lim
min. poziom: 2
efekt: Wytworzenie płomienia(służy do zapalania ognisk, świeczek itp.)

5. nazwa/formułka: inda'mite
min. poziom: 2
efekt: Mały fireball, śr. ok. 20 cm

6. nazwa/formułka: nen ilorna
min. poziom: 3
efekt: Osoba w którą wycelowane jest zaklęcie ma wrażenie, że wbija jej się nóż w rękę, chociaż fizycznie nic się jej nie dzieje.

7. nazwa/formułka: bor'ta
min. poziom: 4
efekt: zalanie wodą danego miejsca.

8. nazwa/formułka: eqanda
min. poziom: 4
efekt: Zamrożenie celu.

9. nazwa/formułka: hen derta
min. poziom: 5
efekt: Utrata przytomności na 2-3 godziny, zależy od wytrzymałości.

10. nazwa/formułka: quara derta
min. poziom: 5
efekt: Czar służy do torturowania, na ciele tworzą się rany.

11. nazwa/formułka: onta
min. poziom: 5
efekt: Wytworzenie małej kuli ognia, który w zetknięciu się z ciałem stałym eksploduje

12. nazwa/formułka: lera
min. poziom: 6
efekt: Mag wytwarza wokół siebie niewidzialną osłonę. Mogą pod nią znajdować się również inne osoby, promień działania czaru to 1,5 m

13. nazwa/formułka: sek'vel
min. poziom: 6
efekt: Pozwala na w pełni kontrolowane uniesienie w powietrze/przestrzeń jednego przedmiotu/osoby, tzw. lewitacja

14. nazwa/formułka: cumnator
min. poziom: 7
efekt: Natychmiastowa śmierć osoby w którą wycelowane jest zaklęcie


Łączenie czarów

Czary łączymy za pomocą apostrofa. Aby połączyć dwa czary nasz poziom rzucania zaklęć musi być min. sumą wymaganą dla owych czarów. Np. jeżeli chcemy połączyć zaklęcia quara derta i eqanda musimy posiadać min. 9 poziom rzucania zaklęć. W efekcie powinniśmy otrzymać tortury, tworzące rany i zamrażające powoli torturowanego.
Jeżeli łączymy czary musimy napisać, jaki efekt chcemy uzyskać

Ograniczenia

Oczywiście muszą być ograniczenia co do rzucanych zaklęć, inaczej magia była by zbyt potężna. Ograniczenia są wg. poniższej tabelki:

Lvl umiejętności - Ilość poziomów* zaklęć gdy można walczyć normalnie - Ilość poziomów* zaklęć, po których trzeba odpocząć(nie można walczyć, nosić ciężkich przedmiotów itd.) - Ilość poziomów* zaklęć, po których traci się przytomność
1. - 2 - 4 - 6
2. - 6 - 8 - 10
3. - 12 - 14 - 16
4. - 20 - 24 - 28
5. - 30 - 35 - 40
6. - 36 - 42 - 48
7. - 43 - 50 - 57
8. - 51 - 59 - 67

*Ilość poziomów - gdy rzucasz zaklęcie lu'z lim twój poziom rzucanego zaklęcia to 2, a gdy rzucasz zaklęcie sek'vel poziom rzucanego zaklęcia to 6. Jeżeli rzuciłeś właśnie te zaklęcia jeden po drugim i masz 6 poziom rzucania zaklęć wykorzystałeś 8 poziomów rzucania zaklęć z 36 - 42 - 48


Krótka historia i to gdzie rozgrywana jest akcja:
Akcja sesji jest rozgrywana na niewielkiej wyspie, gdzie przeważają gobliny. W południowej części leży duże miasto, stolica. Tylko tam siły dobra(ludzie, elfy, krasnoludy) mają zapewnione bezpieczeństwo, a przynajmniej na jakiś czas. Z tamtą również będzie się odbywała pierwsza misja. Na północy wyspy leżą góry, a w nich zostały wykopane przez gobliny groty i tunele. Na zachodzie jest niewielki las, przez który płynie rzeka, a na wschodzie są pustkowia, gdzie jest wiele orków i trolli.
Jak widać zła strona mocy zajęła największą część obszaru. jedynie w pobliżu stolicy rzadko się spotyka orki i gobliny.
Po upadku dwóch miast w zachodnich lasach, zostało tylko jedno schronienie i to tam uciekają wszyscy, którzy jeszcze żyją. Na wschód od obydwóch miast które upadły leży mała osada. Przebywa w niej kilkunastu szlachciców. Gobliny nie odkryły jeszcze owej wioski, jednak król postanowił o jak najszybszej ewakuacji ich stamtąd. Wyznaczył niewielką grupę osób, która ma ich stamtąd uratować(i to jest właśnie nasze zadanie).

Ekwipunek:
- max 2 bronie
- do 10 rzeczy osobistych
- max 100 sztuk złota(sz)

1 sztuka złota(sz) - 10 srebrników(s)

Doświadczenie

Doświadczenie dostaje się za zabicie wrogów, trzymanie się klimatu itd. Oto tabelka z doświadczeniem:

1. 0 - 249 EXP
2. 250 - 499 EXP
3. 500 - 999 EXP
4. 1000 - 1499 EXP
5. 1500 - 2249 EXP
6. 2250 - 3000 EXP
Kolejne poziomy będą dopisywane w miarę potrzeb. Za każdy zdobyty lvl dostaje się do rozdzielenia 3 pkt statystyk i 1 pkt umiejętności.


Zapraszam wszystkich do sesji, wszelkie pytania proszę kierować tutaj.
Ostatnio zmieniony przez Sevilanios 2008-07-21, 20:07, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
REKLAMA 
Mandarinki!

Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1601
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-07-20, 00:30   

Ostatnio zmieniony przez Avenker 2008-07-21, 20:07, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Avenker 
Mandarinki!



Dane w grze
Rasa: Pół-Elf
Miano: Sharin
Pełna KP

 
Osiągnięcia, przewinienia: *Stara Gwardia*
Wiek: 30
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 1601
Skąd: się biorą dzieci? :P
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-07-20, 00:30   

Imię: Dareth
Rasa: Półelf
Wiek: 28 lat
Wygląd: Dobrze zbudowany mężczyzna, czarne włosy i zielone oczy. Zwykle ubrany w czarne ubranie + czarny płaszcz.

Historia: Matką Daretha była elfia czarodziejka. Natomiast ojcem był jakiś wojownik, który napadł jego matkę i zgwałcił. Matka Półelfa załamała się. Bliska była nawet samobójstwa. Jednak wtedy myślała o jeszcze nienarodzonym dziecku. Postanowła je urodzic i wychowac. Gdy Dareth urodził sięjego matka postanowiła nauczyc go magii. Młody chłopak miał do niej talent. Przekazywała mu więc tajniki tej sztutki aż ukończył 15 lat. Wtedy elfka powiedziałą, by wyruszył to jej przyjaciela. Chciała by ten nauczył Daretha walki mieczem. Tak więc Półelf przez następne dziesięc lat uczył się walki bronią białą. W wielu 25 lat młody wojownik ruszył w świat. Przez rok podróżował po świecie w poszukiwaniu przygód. Wtedy właśnie postanowił udac się do Stolicy (a właśnie jak się nazywa to miasto?). Tam przez dwa lata pracował jako najemnik. A teraz został wybrany przez króla na idiotyczną misję uratowania jakichś szlachciców. I w dodatku pewnie mu nic nie zapłacą.

Statystyki:
Siła - 1
Kondycja - 2
Zwinność - 3
Zręczność - 2
Wytrzymałość - 2
Inteligencja - 4
Celność - 1

Umiejęności:
Miecz dwoma mieczami - 5
Rzucanie zaklęć - 5

Znane czary:
1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Ekwipunek:
- Długi miecz
- Sztylet
- Czarne ubranie + płaszcz z kapturem
- Kolczuga
- Lina
- 2 Racje żywnościowe
- Plecak
- Sakwa z proszkiem rozbłyskowym
- Bukłak z wodą
- Sakiewka ze złotem (100 sz)
Ostatnio zmieniony przez Avenker 2008-07-22, 15:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Sevilanios
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-20, 16:59   

Co do nazw własnych kwestia jest do ustalenia. Nie mam głowy do takich rzeczy, piszcie propozycje jak będziecie mieli jakieś klimatyczne nazwy.

Jeżeli chodzi o czary - zapomniałem o nich, zaraz zmienię pierwszego posta i podam tam dokładnie jakie są dostępne i jakie są wymagania. Potem podasz tylko numery czarów jakie chcesz mieć.

Postanowiłem dodać również doświadczenie. Myślę że się przyda. Zmiany i dopiski zostaną wyróżnione jakimś kolorem, aby było widać.
 
 
Arboris
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-20, 21:14   

Imię: Naseril
Rasa: Elf
Wiek: 24lata
Wygląd: Przeciętnego jak na elfa wzrostu, smukłej postawy, o długich brązowych włosach(ma kilka warkoczy, lecz nie zawierając w sobie wszystkich włosów) i jednym ciemnozielonym, drugim zielono-żółtym oku. Nosi krótką i szpiczastą bródkę. Najczęściej spotykany w ciemnozielonym płaszczu z głębokim kapturem, zakrywającym całą twarz.

Historia: Naseril był urodzony w niewielkiej wiosce, na zachodzie. Jego rodzica mi
byli zwykli, prości ludzie. Ojciec parał się myślistwem, a matka zielarstwem. Naseril urodził się niespodziewanie. W domu obracał się wśród barwnych zapachów wszelakich roślin, stąd jego ich znajomość. Tą sielankę przerwało wtargnięcie trolli do wioski. Większość mieszkańców została wymordowana, przeżył on i kilka innych osób, na nieszczęście to nie byli rodzice Naserila.
W wieku 6lat wylądował w stolicy. Z powodu swego niskiego urodzenia i braku środków do życia wylądował na ulicy. Z czasem przyłączył się do zorganizowanej przestępczości, musiał nauczyć się walczyć, co nie wychodziło mu pierwszorzędnie. Często brał udział w napadach na wozy handlarzy bronią, to z nich wyniósł swe ostrza. W wieku 12lat odkrył swe zdolności magiczne, co doprowadziło do jego aresztowania. Usłyszała o nim jednak gildia magów i jako, że miała duże wpływy w mieście przygarnęła go pod swoje skrzydła, by dalej rozwijał swoje talenty magiczne. Tam spędził resztę swojego życia, do czasu wybrania na misję przez króla, za pośrednictwem Wielkiej Rady...

Statystyki:
Siła - 1
Kondycja - 2
Zwinność - 3
Zręczność - 2
Wytrzymałość - 2
Inteligencja - 4
Celność - 1

Umiejętności:
Rzucanie zaklęć - 7
Walka dualami - 2
Zielarstwo- 1 (myślę, zę wiadomo o co chodzi)

Znane czary:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Ekwipunek:
- Sakiewka ze złotem (100sz)
- Dwa elfickie miecze (z długimi rękojeściami i smukłymi ostrzami, noszone na plecach)
- Kilkuwarstwowa zbroja skórzana
- Sakwa podróżna
- Skórzane ubranie
- Ciemnozielony płaszcz (z głębokim kapturem)
- Bukłak z wodą
- Sakwa z ziołami
- Sierp (oczywiście to nie broń, taki do ścinania roślinek...)

Mam nadzieję, że dobrze

mam również pomysł na następne zaklęcie, a mianowicie:

nazwa/formułka: sek'vel
min. poziom: 6
efekt: Pozwala na w pełni kontrolowane uniesienie w powietrze/przestrzeń jednego przedmiotu/osoby, tzw. lewitacja.

Może się spodoba...
Ostatnio zmieniony przez Arboris 2008-07-21, 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sevilanios
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-20, 23:13   

Ok, zaklęcie może być. Dopisz sobie jeszcze "14" w czarach ;) . Zielarstwo też pasuje, zaraz dodam wszystko w pierwszym poście. Jeżeli macie jeszcze jakieś propozycje na zaklęcia to piszcie.

Coś czuję że magia jest tutaj za potężna i będą sami magowie, no ale już trudno :) . Przydałi by się jacyś łucznicy, najlepiej 50% z całości.
 
 
Arboris
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-21, 12:36   

Co do magii będzie trzeba wprowadzić jakieś ograniczenia, przynajmniej niewielkie... W każdym razie brak sztywnych reguł pozwala na manipulowanie używaniem czarów, poprzez twoje opisy. W każdym razie jeśli ktoś będzie poważnie ranny, lub zdekoncentrowany będzie mu trudniej rzucić złożone zaklęcie, niż proste, podczas mocnego skupienia. Na razie magia tutaj jest na tyle potężna, że niewiele będzie osób, które z niej całkowicie zrezygnują.
 
 
Sevilanios
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-21, 12:45   

O ograniczeniach myślałem. Oczywiste jest, że nie będziesz mógł rzucić 20 potężnych czarów pod rząd. Później wrzucę jakąś tabelkę ile czarów można rzucić na jaki czas itd. ;-)
 
 
Arboris
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-21, 13:01   

Przydałby się jeszcze system ewentualnego łączenia zaklęć. Nie jest ich wiele, a ciekawe byłyby efekty np. połączenia bor'ta i cumnatora :mrgreen: Obecnie nawet pojedyncze zaklęcie 14 potrafi unicestwić niemal wszystko, no może poza zombiakami i wampirami, przecież one i tak już nie żyją...


Co do łączenia zaklęć mam zaczątek pomysłu. Aby połączyć np. dwa zaklęcia. jedno 2, drugie 5poziomu wymagałoby to 7poziomu rzucania zaklęć, czyli sumy wymagań obu czarów. Dosyć proste i właściwie praktyczne.
 
 
Sevilanios
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-21, 13:45   

Łączenie zaklęć mogło by być, ale co by wychodziło z przykładu który podałeś? Zalanie wodą danej osoby i przez to jej śmierć?
 
 
Arboris
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-21, 17:32   

Prędzej zalanie wodą, która w zetknięciu z daną istotą powoduje śmierć...
 
 
Sevilanios
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-21, 19:06   

Ok, pomysł z łączeniem zaklęć przyjęty :) Jednak przed połączeniem zaklęcia będzie trzeba napisać jaki efekt chce się uzyskać.
 
 
joker
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-22, 20:30   

imię: Andrzej [jeżeli mają być Angielskie to Goliat]
rasa: człowiek
wiek: 24 lata


wygląd:
Wysoki, Kruczoczarne włosy i oczy. Wilcze, białe zęby i czarne wąsy.
ubranie koszula liana i wygodne spodnie do tego kurtka.

historia:
od paru lat organizuje wyprawy w których biorą udział skazańcy w zamian za zwolnienie z więzień i aresztów. Wyprawy te za puszczają się głęboko w terytoria goblinów których mordują bezlitośnie. Często palą wioski i prowadzą wojnę podjazdową. Z początku dobrze wychowany teraz nieco zdziczał przez ciągłą walkę i życie w trudnych warunkach.
Jest mistrzem walk podjazdowych i ataków z zaskoczenia.


- siła 3
- kondycja 3
- zwinność 2
- zręczność 2
- wytrzymałość 2
- inteligencja 0
- celność 3

- walka bronią jednoręczną: 5
- strzelanie z łuku 5

ekwipunek:
- Szabla
- Łuk wraz z kolczanem i 35 strzał

- ubranie.
- koń
- koc
- krzesiwo
- trucizna
- mandolina
- maść maskująca
- róg
- 100 sztuk złota
- mała książeczka oprawiona w bydlęcą skórę


moja postać to taki zdegradowany szlachcic który tworzy coś w rodzaju lisowczyka.
Sev mam nadzieję że ok.
Ostatnio zmieniony przez joker 2008-07-23, 00:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jarema
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-22, 20:47   

Ja też chce lisowczykiem być!

imię: Jerzy [Tyriusz]
wiek: 46 lat
rasa: człowiek

wygląd:
średniego wzrostu, czarne włosy gdzie nie gdzie siwe. wąsy i broda również czarna.

Historia:
Od 18 roku życia żołnierz w służbach królewskich. Błyskotliwa kariera doprowadziła go do rangi rotmistrza. W wieku 42 lat w gniewie wyzwał na pojedynek porucznika i zabijając go w uczciwej walce. Został na to skazany na śmierć. W ostatniej chwili wyzwolił go Andrzej i od tej pory jako jego zastępca walczył przeciw goblinom.

- siła 3
- kondycja 2
- zwinność 2
- zręczność 2
- wytrzymałość 2
- inteligencja 2
- celność 2


- walka bronią jednoręczną: 5
- strzelanie z łuku 5

Ekwipunek:
szabla
łuk i 35 strzał

Piersiówka z mocnym bimbrem
maść maskująca
fajka i zapas tytonie
krzesiwo
100 sztuk złota
koc
koń

prosze o wyrozumiałość
Ostatnio zmieniony przez Jarema 2008-07-23, 00:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Arboris
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-22, 21:03   

Nie prowadzę tej sesji, ale to mnie aż razi w oczy, jak bardzo można nie czytać informacji w pierwszym poście, jak jeden zrobił błąd, to drugi też musi... Przecież zaraz na początku jest napisane, że się przydziela na początku 10, a nie 15 punktów umiejętności...
 
 
Sevilanios
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-22, 21:13   

O! Dwóch lisowczyków :) A tak na serio, gratuluję odrzucenia magii ;) Jeśli chcecie, mogę ew. zaakceptować wam te konie, ale radzę wam je wymienić na co innego, bo wierzchowce dostaniecie. No chyba że chcecie mieć jeden na bagaże, a na drugim samemu jechać. Wybór należy do was ;)

I jeszcze do Avenker-a: jeśli chcesz, możesz zmienić swoją postać, z racji że wprowadziłem tak dużo zmian.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama


Głosując na stronę na poniższych toplistach wspomagasz jej rozwój ;)
Gry Wyobraźni - Strona o grach PBF Toplista-Gier Toplista gier rpg Głosuję na GRĘ !!! Ninja Gaiden PBF
© 2007-2009 for Artur "Władca Zła" Szpot
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13