Coś o fabule:(Rozgrywka toczy się w świecie Warhammera 40k)Trwa wojna o planetę Jucha w segmencie(systemie gwiezdnym)Pacificus(Co za ironia)między dwiema rasami.Imperium ludzi i Waaagh! Szefa Gurka Tupioncej śmierci.Imperialna gwardia coć walczy dzielnie jest gromiona przez zielonych najeźdzców...A raczej była gromiona...Do czasu gdy do gry weszli Adeptus Astares...Duma ludzkości...Zakon Mrocznych Aniołów szybko wyparł z straconych przez IG miast,zielonego wroga.I teraz nadszedł czas by ostatecznie zmiażdżyć orkowe Waaagh!Orkowie przygotowują się do odlotu z planety w jednym z miast.Anioły nie mogą na to pozwolić (gdy orkowie odlecą zaatakują kolejną planetę i rozmnożą się tam a cała historia się powtórzy)Zaczął się szturm.Liczone w tysiącach drużyny Gwardii i Marines walczą na ulicach miasta z przeważającymi siłami wroga...A wy jesteście grupą uderzeniową Omega piątej kompanii Mrocznych aniołów...Jesteście weteranami,elitą doborowym składem który ma na celu przedrzeć się do bazy orkowych meków i wysadzić budowany tam statek...
Musicie napisać jak wasza postać znalazła się w zakonie lub jedną z jej kilku akcjii w ramach Historii postaci.
Do wyboru są klasy:(każda klasa ma do wyboru inne umiejętności i Ekwipunek)
-Szturmowy marine(Zwykły szturmowiec z bolterem w ręku i mieczem u boku walczy w 1 linii frontu w imię imperatora.Taki marine powinien być silny,wytrwały i umieć nieźle posługiwać się:boltrem(taki karabinek),mieczem(lub inną bronią do walki w zwarciu) i granatami.Klasa najbardziej zrównoważona)
-Zwiadowca(Lekko opancerzony,marine z drużyny rozpoznania,walczący na duże lub średnie dystanse który mistrzowsko opanował zdolność infiltracji terenu wroga.Zwiadowcy zwani też skautami dostają się tam gdzie inni nie mogą i dokonują sabotaży oraz likwidacji określonych celów przy pomocy snajperki lub granatów.Mają największy wybór gadżetów i broni palnej ale bardzo mały broni białej ponieważ w walce wręcz spisują się kiepsko.)
-Psionik(człek obdażony mocami psychicznymi.Również zrównoważona postać choć preferuje bardziej walkę wręcz w połączeniu z używaniem mocy psychicznych.Duży wybór broni przeciw demonom.)
-Terminator[powolny żywy czołg z toną pancerz na sobieWyspecjalizowany w używaniu broni energetycznych(MOOOOC kosztem szybkości)Oraz ciężkich broni jak wyrzutnie rakiet
i ciężkie boltry.Klasa dopasowywująca się do gracza.Silna w Walce wręcz i strzelaniu choć może być odpowiednio wyspecjalizowana.)
-Konsyliarz[normalny medyk.MUSI być w każdej drużynie.Będzie pilnować byście się zbytnio nie wykrwawili i wy musicie dbać o niego.Wybór broni jak szturmowiec + specjalne gadżety medyka.Można go dowolnie skonfigurować są tylko 2 warunki: być bardzo zwinnym(ważne przy operacji i unikach-medyk musi być w jak najlepszej fomie w trakcie walki) i mieć dużą siłę woli]
Ostatnio zmieniony przez Chomik_Zaglady 2008-04-13, 14:23, w całości zmieniany 3 razy
REKLAMA Pan i Władca
Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 1245
Wysłany: 2008-04-13, 12:08
Ostatnio zmieniony przez zkajo 2008-04-13, 14:23, w całości zmieniany 3 razy
Ni w ząb ni kumam o co chodzi, ale wpisz mnie do sesji.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Spokojnie ludziska.Przejrzyjcie mój post jeszcze raz.Napisałem klasy postaci.
A oto i staty:(macie 20 pkt do rozdzielenia.Max poziom to 7 .każda statystyka na starcie jest na 1 poziomie,punkty używacie do podwyższenia)
-Siła(ważna dla terminatora i szturmowca,określa moc z którą uderza postać.)
-Wytrwałość(ważna dla każdego poza zwiadowcą,zwiększa odporność postaci.)
-Szybkość(ważna dla zwiadowcy i Psionika,wpływa na szybkość reakcji postaci itp.)
-Celność(ważna dla każdego, w Szczególności dla zwiadowcy,wpływa na celność naszych strzałów oraz mocy psyhicznych)
-Zwinność(ważna dla każdego poza terminatorem.Wpływa na zdolność unikania ciosów wroga.)
-Siłą woli(Ważna w szczególności dla Konsyliarza i Psionika.Określa siłę mocy psyhicznych,wytrwałość przy operowaniu oraz odporność na moce psychiczne wroga.**Spoiler**-Możęcie spotka dziwolongów,orkowych psioników)
Oto i umiejętności:Macie 10 pkt do rozdzielenia(ważna jest specjalizacja,nie twórzcie postaci do wszystkiego np, po 1 punkt na każdą umiejętność lepiej wziąć z 3-4 i mocno je dopakować.Max poziom umiejętności to 6)
Walka wręcz:wszyscy wiemy o co chodzi,dzieli się na:(im wyższy poziom tym lepiej walczycie i zyskujecie specjalne ruchy bojowe)
-broń energetyczną
-broń normalną(standardowo na 1 poziomie)
Walka na dystans:jak wyżej,dzieli się na:
-krótki dystans(shotguny,pistolety itp.)(standardowo na 1 poziomie)
-średni dystans(boltry, plazmowa broń itd.)(standardowo na 1 poziomie)
-daleki dystans(snajperki,ciężkie boltry itd.)
Umiejętności psychiczne:(tylko Psionicy i konsyliarze w małym stopniu)
-ofensywne(strumienie mocy itd.)
-defenstywne(tarcze,osłowny itp.)
Specjalistyczne(tylko Konsyliarz i Skaut)
-Leczenie(mówi samo za siebie konsyliarz powinien mieć ją na 3 poziomie,wyjątek każdy może mieć ją na 1 żeby leczyć lekkie rany)
-Infiltracja(dla skauta minimum 2 poziom,pozwala stać się niewidzialnym dla niepożądanych oczu)
-Sabotaż i obsługa urządzeń elektrycznych(ważne dla skauta pozwala otwierać przejścia i sabotować różne komputery itd.Zwiadowca powinien mieć ją na co najmniej 2 poziomie)
Za wykonanie jakiejś widowiskowej akcji lub pokonanie jakiegoś bossa dostajecie punkty każde 10 pkt to awans(na początku będą leciały szybko potem coraz wolniej itd.)każdy poziom to 2 pkt statystyk i 1 pkt. umiejętności.
Ekwipunek:(UWAGA!!!mając młot obóręczny można mieć też pistolet i odwrotnie,po prostu młot chowamy na plery lub do pochwy i strzelamy z pistolecika!)
macie 20 pkt do rozdzielenia na ekwipunek przed misją(Marines sprzętu nie kupują ale zwyczajnie biorą ze zbrojowni,punkty wprowadzą jakieś ograniczenie)
-Podstawowy ekwipunek(pancerz,nóż i bolter dostajecie za free)
********************************************************
broń biała:
-Miecz(zrównoważona broń średnia w walce w zwarciu)2 pkt.
-Miecz łańcuchowy(Połączenie miecza i piły łańcuchowej- zrównoważony,zadaje dużo większe obrażenia niż miecz ale po nierozważnym jego używaniu może wysiąść)4 pkt.
-Miecz uświęcony(dodatkowe obrażenia w walce z demonami!Skuteczny w misjach gdzie przeciwnikami są słudzy Chaosu)4pkt.
-Młot(oburęczny,zadaje duże obrażenia choć nieco spowalnia reakcje)
Broń energetyczna:
Pięść energetyczna-Do rozwałki w stylu wolnym,daje siłę 10 marines.6pkt.
Miecz energetyczny-Masakruje i rozcina na pół z dziecinną łątwością.6pkt.
Młot energetyczny-Obórak uderzając nim zza głowy można dosłownie wgnieść przeciwnika w ziemię!!6pkt.
Broń palna:
Karabinek szturmowy-Dobry na krótkie i średnie dystanse,Zadaje większe obrażenia od boltra.(jak bolter trzymany w jednej ręce)2 pkt.
Pistolet plazmowy-zadaje bardzo duże obrażenia na krótkie dystanse, trzymany w jednej ręce.4pkt.
Karabin plazmowy-Dobry na krótkie i średnie dystanse,Robi masakrę ale przegrzewa się.trzymany oburącz.6pkt.
Ostatnio zmieniony przez Chomik_Zaglady 2008-04-13, 15:06, w całości zmieniany 4 razy
Umiejętnośc specjalna
- psoniczny podmuch - fala energii o kulistym kształcie rozchodząca się we wszystkich kierunkach z prędkością 5 metrów na sekundę; fala deaktywuje urządzenia elektroniczne i elektryczne; niszczy komputery, zatrzymuje pojazdy niemechaniczne, rozprasza wyładowania elektryczne, niszczy instalacje, rozprasza efekty mocy psoników; podmuch przenika przez beton (do grubości 50 cm), metal (do grubości 5cm), a przez drewno i papier przenika bez przeszkód; fala roprasza się w promieniu 10 metrów od psonika
Kary: ogólne osłabienie, niemożność korzystania z mocy psonicznych przez 20 minut,
Lęk wysokości
Faust odziedziczył swoje imię po jakimś tam filozofie, czy coś. Dość powiedzieć, że rodzice widzieli w nim naukowca i spadkobierce zawodu ojca. Nie uśmiechało mu się to. Jego wola i umysł był bardzo osobliwy. Potrafił siłą woli kreować energię i namierzać nią na konkretny cel. Niestety nie odziedziczył tak wyjątkowej inteligencji, jaka przejawiała się w jego rodzinie, natomiast jego umiejętności psoniczne były silniejsze, niż kogokolwiek innego. Wyglądało na to, że Faust zostanie protoplastą psoników w jego rodzinie. Faust jednak nie odnajdował się w rodzinnych rygorach, tradycjach i obowiązkach. Kiedy próbowano przymusić go z mądrą, ale niezbyt urodziwą niewiastą, postanowił zerwać kontakty z bliskimi i wyruszyć w świat.
Umiejętności pozwoliły mu odnaleźć się w jednej z wielu jednostek wojskowych. Niebawem miał wyruszyć na pierwszą misję. Było mu to obojętne, byle coś robić...
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Walka na dystans (krótki zasięg):2
Walka wręcz (normalna): 2
Leczenie: 4
Umiejętności psychiczne(DEF): 2
Podatności:
-Chaos is near! (Uriel widział w swoim życiu wiele. Jest bardzo podatny na siły chaosu.)
Umiejętność specjalna:
-Wpływ na umysł (Uriel może przenikać do umysłu wroga i ‘rozmawiać z nim’. Umiejętność działa też odwrotnie. Inny psionik może rozmawiać z Urielem. Uriel potrafi także otumanaiać przeciwników przeciągając ich na swoją stronę tylko na jakiś czas)
Historia:
Uriel Wast jest świetnie znany ze swoich umiejętności medycznych. Ocalił wielu Marines, łącznie z komandorem Walorem. Kiedy ocalił życie komandora, ten w podzięce dał mu szansę dołączyć do Elity zwanej ‘Followers of the Primarchs’. FP była elitą, ale niewielu wiedziało o jej istnieniu. Uriel, był jednym z dziesięciu członków FP. Follwoers of the Primarchs wysyłani byli na akcje szpiegowskie, oraz tam, gdzie trzeba było coś wysadzić.
Uriel, podczas swych wielu misji zdołał wyuczyć się defensywnych umiejętności psychicznych. Nieraz kiedy postrzelony, dokonywał operacji sam na sobie, nie licząc na jakąkolwiek pomoc. W jego rękawice wbudowane są wysuwane szpony. Niewiele więcej wiadome jest o Urielu. Raz niemal zginął z rąk tyranidów (nie wiem jak się pisze po polsku), lecz ocalił go szeregowiec Thogar…
Ostatnio zmieniony przez zkajo 2008-04-13, 14:41, w całości zmieniany 2 razy
Chomik_Zaglady [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-13, 13:55 EJej
Nie możesz wziąć aż tyle sprzętu!-bierzesz max 2 bronie do walki wręcz i max 2 pistolety!!(poza tym ciągle uzupełniam ekwipunek!)
Karabinków ciąg dalszy:
Melta-gun-dobry na średnie i dalekie dystanse,dosłowie spala trafionego wroga!!Trzymany oburącz,dość szybko sie nagrzewa.8pkt.
Karabin snajperski-dobry na średnie i dalekie dystanse.Wyposażony w lunetę i czujnik ciepła.Trzymany oburącz.6pkt.
Bronie Terminatorskie:(tylko dla terminatorów)
Minigun-naprawdę muszę go opisywać??(każdy chyba zna tą broń)Nagrzewa się bardzo szybko,dobry na każdy dystans.8pkt.
Bazooka-Celowniki jak w snajperce.Bez rewelacji.5pkt.
Ciężki bolter-identyko jak minigun ale:ma mniejszą szybkostrzelność ale za to większe i bardziej zabójcze pociski.8pkt.
Apteczki(do leczenia lekkich ran 1 pkt. za sztukę)
Magazynki z amunicją (dodatkowe),2 za 1 pkt. warto wydać jeden punkt niezależnie od klasy(zwiadowca powinien wydać nawet 2 albo 3!)
Ładunki wybuchowe-Nazwa mówi sama za siebie (1pkt. za sztukę)
Noktowizor-(ulepszenie Hełmu) 1 pkt.
Zestaw medyka(kolmpletny kupuje się tylko 1,tylko dla medyka)2pkt. od zestawu
Strzykawki z adrenaliną(stawiają na nogi po średnich ranach,na krótko niwelując ból) lub surowicą (niweluje trucizny)-1pkt za sztukę
******************************************************
Dodatkowe uwagi:
-Każdy gracz może wymyślić sobie umiejętność specjalną którą opisze w KP(jeśli nie będzie przepakowana zostanie zatwierdzona) oraz lęk lub alergię(1) jeśli gracz nie może wybrać zrobi to MG(ja),Nie mają być to alergie typu uczulenie na puchate króliczki, tylko jakieś poważne np.strach przed demonami itd. ,,niepoważne'' choroby i alergie będą uznawane za brak!!
-Gracz z najciekawszą Historią zostanie sierżantem oddziału(dostęp do lepszego sprzętu i skilli!)przez co będzie dowodził grupą!
-Pamiętajcie że to nie wasza jedyna misja po zakończeniu możemy kontynuować grę w
formie Kampanii
-Przed każdą misją zbroicie się osobno(tzn. przy ekwipowaniu postaci do misji pierwszej
nie zbroicie ją na stałe tylko na tą 1 misję!!np.bez sensu brać młot na demony przeciw orkom!!Po zakończeniu misji uzbroicie się ponownie przed rozpoczęciem misji 2!
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy!(nadal czekam na graczy!!)
Chomik_Zaglady [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-13, 14:25 Zew Wojny
Ej Chopacy!Napiszcie swe KaPeki raz jeszcze wg.kompletnej instrukcji!!Zwłaszcza ekwipunek!
Walka na dystans (krótki dystans): 1
Walka na dystans (średni dystans): 1
Walka na dystans (daleki dystans): 4
Walka wręcz (broń normalna): 1
Infiltracja: 3
Sabotaż i obsługa urządzeń elektronicznych: 3
Lęk: "Nie umiem walczyć tym złomem"
Dastir nie nadaje się do walki twarzą w twarz. Kiedy ma walczyć wręcz z przeciwnikiem, musi się wycofać na drugą linię. Wręcz walczy tylko, jeżeli jest osaczony lub nie ma gdzie uciec.
Umiejętność specjalna: Wędrownik
Dastir potrafi poruszać się z zadziwiającą lekkością po każdym typie terenu. Czy to po bagnach, czy po innych ciężkich terenach. Ma również świetne poczucie kierunku.
Historia:
Dastir był jednym z najlepszych snajperów w swoim oddziale. Misje infiltracyjne również nie sprawiały mu większego kłopotu. Awansu doczekał się niedługo po tym, jak będąc oddalonym niemal o kilometr od frontu, zestrzelił przywódcę orków.
Po dostaniu się do elitarnej grupy zwiadowców, odbył wiele misji, w tym jednym z jego sukcesów było podłożenie ładunków wybuchowych pod jeden z generatorów na planecie Riot, ukrytych niemal w sercu dżungli.
_________________ "Ten, kto walczy z potworami, winien uważać, aby samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy patrzysz w otchłań, ona również patrzy na ciebie"
Ostatnio zmieniony przez kastyl 2008-04-13, 17:30, w całości zmieniany 1 raz
Chomik_Zaglady [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-13, 17:28 Zatwierdzone
Dobra
Faust-Zatwierdzone
Kastyl-Witamy w grze(płaci się 1pkt za 2 magazynki ale to szczegół)
_________________ "Ten, kto walczy z potworami, winien uważać, aby samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy patrzysz w otchłań, ona również patrzy na ciebie"
Chomik_Zaglady [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-13, 19:00 eNPeCe
Dodaje 1 NPC który będzie towarzyszył wam w misji:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach