Obrazki strony End of Days są hostowane na serwerze photobucket.com. Jeśli nie ładują się ona prawidłowo, najprawdopodobniej strona photobucket.com jest chwilowo niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia.
SzukajUżytkownicyGrupyStatystykiRejestracjaZaloguj się

Poprzedni temat «» Następny temat
Kaplica Angrogha
Autor Wiadomość
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-08-23, 09:54   Kaplica Angrogha

Ludzie pozbawieni duchowego przewodnictwa szybko tracą sens życia i moralne wsparcie. Dlatego w Cytadeli musi znajdować się kaplica, w której mimo zagrożeń każdy znajdzie schronienie, odpoczynek i spokój ducha.
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
REKLAMA

Wysłany: 2008-08-23, 12:22   

 
 
Vakunne
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-23, 12:22   

Wszedł rozglądając się dokoła. Wszędzie było złoto, jaskrawo, a ogólnie wszystko jeb...Denerwowało oczy...Elf usiadł na ziemi i zaczął się zastanawiać, po co tu przybył.
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-08-23, 19:14   

Po zebraniu się wszystkich uczestników wyprawy przemówił paladyn, który tez w niej uczestniczy.

- Witam. Nazywam Khindorn i jestem wojownikiem na usługach potężnego Angrogha. Mój towarzysz Konrad opowie wam o naszej misji:

- A więc - ciągnął łowca - naszym celem jest zdobycie oka Vecny. Jest ono w posiadaniu farmera Wasilego. Ostatnio władze Telding niepokoiły rozwój jego farmy. W przeciwieństwie do innych gospodarstw, Wasili zawsze bez względu na pogodę, nawet w czasie suszy, zarazy, czy innego ścierwa, zawsze odnosił zyski. Kolejną rzeczą jest to, żę sam był w stanie wyszkolić pokaźną armię, co prawda nadal płacił podatki, ale momentami baliśmy się jego buntu.

- Aktualnie nie wiemy co się z nim dzieje. Możliwe, że został zabity przez orków, ale także jest szansa, że uciekł i ukrył się gdzieś.

***

- Dobra - dodał paladyn - sami nie wiemy co może was czekać. Przygotowaliśmy dla was podstawowe "wyprawki" - wskazał na plecaki pod ścianą - są wasze. Znajdują się w nich racje podróżne, bandaże, pochodnie, posłanie oraz krzesiwo i hubka.

- Dodatkowo przysługuje wam jedna dowolna broń ze zbrojowni.

- Spotkamy się w kanałach 3 skrzyżowanie na zachód. Po prostu idźcie naprzód aż nas znajdziecie. Tam otrzymamy dalsze instrukcje. Do zobaczenia.
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Vakunne
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-23, 19:23   

Wziął, to co miał, przy okazji wywalając pare drobiazgów (czyt.śpiwór i bukłak),a raczej chowając do kieszeni...Z racji tego, iż śpiwór, mimo starań, nie zmieścił się, to go wyrzucił.
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-08-28, 16:38   

Po drodze do lochu Argona i Tharta przejął jakiś paladyn ku niezadowoleniu strażników. Chcieli prawdopodobnie po drodze pomęczyć skazańców.

Paladyn zaprowadził nieszczęśników do dziwnego miejsca, do kaplicy...

Argon i Thart zostali wprowadzeni do zakrystii. Tam stał Herek, a obok niego siedział jakiś starzec ubrany w szaty arcykapłana Angrogha.
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Argon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-28, 16:58   

Pokój zakrystii wyglądał na bogato ozdobione pomieszczenie, pełne złota i obrazów. Argon nie mógł rozpoznać twarzy kapłana. Najwidoczniej go nie znał. Czuł, że dzieje się tutaj coś dziwnego.
Argon i Thart spojrzeli na wyraz twarzy Hereka. Różnił się on od poprzedniego.
- Królu...nie wiem o co tutaj chodzi. Może o jakiś spisek władz..nie wiem, ale wiedz, iż jesteśmy niewinni. Teraz najważniejsze jest to, żeby zrobić coś z Necromiconem. Ta księga ma wielką moc...Gdzie ona teraz jest?
- Proszę, władco, musisz nam uwierzyć!
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-08-29, 11:16   

Herek milczał. Widać że był w rozterce...

Tymczasem głos zabrał starzec.

- Nazywam się Galian i jestem arcykapłanem Angrogha. Zanim zaczniemy chciałbym zaznaczyć, ze przed władcą powinno się przyjemniej skłonić i oddać hołd, a i to przysługuje tylko najstarszym ludziom, którym zdrowie nie pozwala na uklęknięcie.

- Chociaż zupełnie się tego nie spodziewałem, i nie mam zielonego pojęcia, co się właściwie stało, to wasza dwójka oddała nam ogromną przysługę przynosząc nam Necromicon. Byliśmy zrozpaczeni, kiedy Arcykapłan Denagogha zginął i nie zostawił nam żadnej wskazówki odnośnie tej księgi. Jednak teraz widzę, że na szczęście wysłał wcześniej was po nią i jak widzę misja udała się. Bardzo się cieszę.

- Ciężko mi było przekonać do tego Hereka, ale ostatecznie zgodził się was uniewinnić, chociaż dopuściliście się strasznych przestępstw. Z tego co widziałem użyliście run, chociaż nie jesteście magami, imponujące...

- Mamy dla was kolejne zadanie. Zaginęli magowie z Gildii Magów i potrzebujemy ochotników, którzy pomogą ich odnaleźć. Z tego co wiem w Podziemiach gildii znajduje się już jeden mag wykonujący to zadanie. Wasz ekwipunek jest do odebrania w Zbrojowni. Z racji tego, że jesteście skazańcami, nie pokazujcie się poza budynkami Cytadeli. gdy będziecie gotowi pójdźcie do Wieży Wiatrów i tam czekajcie na dalsze instrukcje.

- Teraz mogę odpowiedzieć na wasze pytania.


Mision completed

Argon + 400 EXP
Dragon + 600 EXP (200 więcej po wyrzucił z siebie zło w postaci spektry)

Proszę na pm-kę podać spis rozdzielonych przez was zdobytych punktów umiejętności i statystyk.
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Argon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 11:25   

- Argon i Thart, po usłyszeniu przemowy kapłana od razu nisko ukłonili się. Argon przemówił:
- Dzięki ci, panie, że nam uwierzyłeś. Prawdą jest, że nie wiedzieliśmy gdzie runiczny teleport prowadził. Gdybym wiedział, ze da to takie konsekwencje, znalazłbym inną drogę. Wybacz mi proszę, i przekaż ludowi, że żałuję tego co zrobiłem. Sam tego im chyba nie powiem. Zabili by mnie...
Thart kontynuował:
- Mam jeszcze dręczące nas pytanie. Czy orkowie naprawdę oblegają miasto? Jaka jest sytuacja ludności i wojska? Mamy jeszcze jakieś szanse odparcia nieprzyjaciela?

PMke wysłałem. Doszła?
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-08-29, 11:46   

- Aż dziw, że tego jeszcze nie zauważyliście.

- Orkowie zaatakowali miasto jakiś czas temu. Byli zorganizowani, posiadali machiny oblężnicze i kilkunasto-tysięczną armię, a może nawet jeszcze liczniejszą. Obrona nie wytrzymała i wszyscy, którzy przeżyli, schronili się tutaj, w Cytadeli. Wszyscy kapłani Angrogha stworzyli Świętą Barierę Angrogha, która aktualnie chroni Cytadele. Problem niestety jest taki, że orkowie zdążyli spalić nasz spichlerz, więc zapasy jedzenia i wody są ograniczone, dlatego musimy szybko powziąć jakieś działania.

- Ustaliliśmy, że orkowie mogą wykazywać takie zorganizowanie i inteligencję tylko przy ingerencji złego bóstwa. Uważamy, że tym bóstwem jest Vecna, lisz nekromanta podniesiony p[rzez orków do rangi bóstwa. Naszym celem jest teraz zdobycie wszystkich artefaktów Vecny i pokonanie go. Jednak dopóki nie mieliśmy Necromicona, nie mogliśmy go przyzwać i ostatecznie go zniszczyć, na szczęści pojawiliście się wy i uratowaliście księgę. Niestety wykorzystać ją mogą tylko Magowie z gildii Magów, dlatego waszym następnym zadaniem będzie sprowadzenie ich.

- Odpocznijcie i przygotujcie się. Gdy będziecie gotowi przyjdźcie do Wieży Wiatrów.

- Czy macie jeszcze jakieś pytania?
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Argon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 11:51   

- Nie, to już wszystko,, nie będziemy waszmościom zawracać już głowy...
Argon nie wiedział co o tym wszystkim myśleć. Właśnie dowiedział się, ze jego świat praktycznie nie istnieje. Razem z Thartem ukłonili się jeszcze raz bardzo nisko, odchodząc powoli w stronę drzwi.
- Ależ to straszne...jak mogło do tego dojść? - szepnął do towarzysza Thart.
Po chwili wyszli, zmierzając w stronę zbrojowni.

Nie chcieli także być zauważonymi przez ludność, dlatego starali się nie zwracać na siebie uwagi.
 
 
Argon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 17:49   

Argon ponownie zawitał w świątyni. Szukał kapłana. Spróbował nawet wejść do zakrystii w nadziei, że będzie tam jeszcze arcykapłan. Poprawił fryzurę, odchrząknął i zapukał w drewniane drzwi. Następnie wszedł i od progu powiedział:
- Przepraszam, że znowu niepokoję, panie, ale mam problem z pewnymi runami...
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-08-29, 18:06   

- Ha ha. jednak czegoś zapomniałeś? Wiedziałem, że przyjdziesz do mnie z tym - zaśmiał się Mistrz Galian

- No to tak, zbadałem te runy wcześniej. Jak sam zauważyłeś runa z rysunkiem miasta jest runą teleportacyjną, jednak zmieniłem destynacje czaru na zakrystię tej kaplicy. Więc następnym razie pojawisz się tutaj.

- Runy z rysunkiem elfa, krasnoluda i orka to są runy, w których zapieczętowano czary "poznania języka". Uaktywniając runę i trzymając ją w ręku możesz biegle posługiwać się danym językiem.

- Runa ze znakiem po aktywowaniu chroni posiadacza przed złem. Jako zło mam na myśli istoty naprawdę złe jak demony, biesy, lisze. Runa ta chroni też przed czarami z dziedziny nekromancji i chaosu.

- Runa z symbolem wykrywa wszystkie złe istoty i przedmioty, a także magię nekromancką w promieniu 10 metrów.

- Niestety run używać mogą tylko osoby, które choc trochę posługują się magią.

Minimalny poziom umiejętności magicznych: 3

- Ale nie martw się, jak już mówiłem w Gildii nad uwolnieniem magów pracuje jeden z innych adeptów, on będzie umiał je uruchomić.


prosiłem Cię o napisanie jednego posta. Sprawdź pm-kę
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Argon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 18:16   

- No cóż, szkoda że nie znam się na magii. Mam nadzieję, że ten adept nie podzieli losu mojego poprzedniego towarzysza kapłana...
Argon wziął wszystkie runy i schował je do plecaka.
- Tak czy siak, dziękuję panu za wszystkie informacje. Mam nadzieję, ze się jeszcze zobaczymy. Do widzenia...
Człowiek szybkim krokiem wyszedł z kaplicy. Pomaszerował w stronę sali treningowej...
Ostatnio zmieniony przez Argon 2008-09-04, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dragon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-04, 14:54   

Thart wbiegł szybko do kaplicy:
- Chwilka, poczekajcie trochu! - krzyknął. Argon jednak już wyszedł. Pobiegł za nim i krzyknął:
- Czekaj kruca!
 
 
Faust272 
Namiestnik


Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 2598
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-09-04, 18:17   

Mistrz Galian zdziwił się gdy przybył kolejny podróżnik.

- Nie wiem kto Ty jesteś, ale musisz być przyjacielem Argona, inaczej nie wiedziałbyś o tym spotkaniu. Wiec nie dajmy im czekać.

Nim Thart cokolwiek skojarzył już kapłan wyzwolił zaklęcie.

Tharta otoczyło błękitne światło...
_________________
Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata




 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama


Głosując na stronę na poniższych toplistach wspomagasz jej rozwój ;)
Gry Wyobraźni - Strona o grach PBF Toplista-Gier Toplista gier rpg Głosuję na GRĘ !!! Ninja Gaiden PBF
© 2007-2009 for Artur "Władca Zła" Szpot
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12