_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Jerema szedł korytarzem przez 9 metrów, nagle natknął się na przeszkodę. Na 12 metrze od komnaty, z której wyszedł, znajdowała się opuszczona w poprzek tunelu krata, która skutecznie zagradzała przejście. Metal błyszczał w ciemnościach i nie miał na sobie żadnych śladów rdzy. Nie było żadnej korby, mechanizmu, czy dźwigni, którą można by coś z tym zrobić. Krata byłą opuszczana i wychodziła z dziury w suficie.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Jerema nie znalazł pułapek. Pochodnia złamała się z trzaskiem podczas próby podważenia kraty.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Fajnie, że przeczytałeś, że dziura jest w suficie, a nie w ścianie. I ciekawe jak chcesz skruszyć tą ścianę/sufit? Zębami?
- 10 HP za brak wyobraźnie. Odjąłbym Ci punkty doświadczenia, ale nie masz żadnych.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
no faust jestem w kropie może w dobrym geście coś podpowiesz?
Po prostu nie przewidzieliście takiej przeszkody i ruszyliście na misje nieprzygotowani. nic się nie da zrobić, a nawet jeśli, to ja nie mogę wam podpowiedzieć. Musicie wrócić do miasta.
Ostatnio zmieniony przez Faust272 2008-06-14, 20:20, w całości zmieniany 1 raz
Jarema [Usunięty]
Wysłany: 2008-06-14, 20:49
Jarema wziął linę wbiegł do pomieszczenia z wodą zamoczył około metr i wrócił do kraty. Oplótł ją liną i zaczął skręcać w nadziei zniszczenia kraty.
Twoja postać nie oglądała Jackie Chana. Odejmuje 40 punktów HP za nietrzymanie klimatu. Nie napisałeś, skąd niby Twoja postać zna tą sztuczkę, więc z kontekstu wynika, że posługujesz się filmem z realnego świata, a tutaj jest inna rzeczywistość.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Nie rozpatrujemy tego, co było znane w średniowieczy, ale co było znane Twojej postaci. Poza tym nie jestem przekonany, czy naprawdę było coś takiego znane w średniowieczy, poproszę o dowód. Graj dalej.
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach