Cechy to unikatowe właściwości ciała, umysłu lub duszy, z którymi dana istota już się rodzi. O ile w prawdziwym życiu nie wybierzesz sobie, z jakimi talentami się rodzisz, tutaj jednak to Ty wybierasz cechy, jakie posiada twoja postać. Wybrana cecha będzie charakteryzowała daną postać na czas całej gry. Choć w trakcie rozgrywki można utracić swoje cechy, to nie można jednak w żaden sposób zdobyć nowych.
Gracz wybiera dla swojej postaci jedną cechę i dodaje je już do pozostałych darmowych cech zależnych od rasy postaci
Na przykład gracz o imieniu Przykład wybrał dla swojej postaci, która jest człowiekiem, cechę Silny. Zapisuje ją w karcie postaci razem z cechą Chłonny umysł, którą dostaje za darmo z racji bycia człowiekiem.
Lista Cech
Cechy ogólne
- Bystry wzrok - dostrzegasz więcej szczegółów, widzisz dalej i wyraźniej, szybko zauważasz to, co Ciebie interesuje
- Czuły słuch - lepiej rozróżniasz dźwięki, słyszysz lepiej i w większym zakresie
- Elastyczny - Twoje ciało jest elastyczniejsze, bardziej gibkie i wysportowane, idealne do akrobatyki
- Mocna głowa - lepiej znosisz wpływ alkoholu, w niewielkim stopniu pomaga Ci ograniczyć przeciwnikowi jego wpływ na Twój umysł
- Odporność na choroby - zwiększona odporność na choroby i wszelkie inne naturalne dolegliwości, mówi się, że masz końskie zdrowie
- Przyśpieszona regeneracja - regenerujesz się szybciej; nie jest to aż tak skuteczna cecha jak np. regeneracja troli; zmniejszone jest też ryzyko zakażenia rany
- Silna Wola - szybciej osiągasz koncentrację, nie ulegasz łatwo rozproszeniu, przeciwnikowi trudniej wpłynąć na Twój umysł
- Silny - jesteś silniejszy/a niż normlany przedstawiciel Twojej rasy
- Szybki - jesteś szybszy/a od normalnego przedstawiciela Twojej rasy
- Uroda - jesteś niezwykle urodziwa/przystojny, nawiązywanie znajomości, przekonywanie i perswazja jest dla Ciebie łatwiejsze
- Widzenie w słabym świetle - widzisz w słabym świetle, coś jak widzenie w słabym blasku świeć czy w obecności delikatnej poświaty księżyca
- Wyostrzony refleks - błyskawicznie reagujesz na niebezpieczeństwo
- Wytrwały - lepiej znosisz długotrwały wysiłek, możesz z łatwością wygrać pojedynek poprzez zmęczenie przeciwnika
- Wytrzymały organizm - lepiej wytrzymujesz ciosy, trudniej pozbawić cię przytomnośći, potrafisz znosić krótkotrwałe przeciążenia, lepiej znosisz wpływ trucizn i chorób
- Zręczność - jesteś bardziej zręczny/a niż normalny przedstawiciel Twojej rasy
Cechy rasowe
Ludzie
- Determinacja - Ludzie jako rasa wiele przeżyli. Napady orków i nieumarłych, upadki wielu ludzkich miast, nienawiść i niechęć innych ras. Dodatkowo człowiek, w przeciwieństwie do krasnoludów, niziołków i elfów, był najłatwiejszym do upolowania i najsmaczniejszym pożywieniem dla wielu potworów począwszy od larw ścierwojadów i na smokach kończąc. Te wszystkie doświadczenia wykształciły u niektórych ludzi wrodzony instynkt walki. Gdy zdeterminowany osobnik został otoczony przez wrogów, a on sam jest ranny, to nawet jeśli istnieje możliwość ucieczki, nie poddaje się i walczy do ostatniej kropli krwi. Osoba zdeterminowana jest odporna na każdego rodzaju strach, czy to spowodowany naturalnymi odruchami, czy to magią. Potrafi także przełamać wszelkie magiczne i nienaturalne wpływy na swój umysł, aby walczyć w obronie swoich ideałów lub przeciwko znienawidzonemu wrogowi.
- Chłonny umysł - ludzie z racji swoich wszechstronnych uzdolnień i otwartego umysłu dostają o 10% więcej doświadczenia
Krasnoludy
- Krasnoludzka siła - krasnoludy należą do jednej z najsilniejszych ras nieludzkich, swoją siłą przewyższają silnych ludzi, elfy i niziołki, w mocy mięśni dorównują nawet orkom
- Wyczucie głębokości - długie przebywanie pod ziemią zrobiło swoje, krasnoludy posiadają zmysł pozwalający im niemal perfekcyjnie określić, na jakie wysokości się znajdują
Elfy
- Częściowa odporność na ból - niektóre elfy posiadają zdolność częściowego ignorowania bólu, przydatna cecha dla magów
Niziołki
- Wyczucie trucizn - niektóre niziołki mogą wyczuć truciznę za pomocą wszystkich 5 zmysłów
- Niziołcza zręczność i szybkość - niziołki z natury są niezwykle szybkie, zwinne i zręczne; są szybsze od innych szybkich przedstawicieli innych ras, i tak samo są od nich zręczniejsi i zwinniejsi
Świadomi
- Wola Świadomych - Świadomi dzięki wielkiej woli, która pozwoliła im wyrwać się spod władzy Beliara, są odporni na wszelkie negatywne wplywy na ich umysł
- Wyczucie żywych - Świadomi wyczuwają wszelkie żywe istotny w promieniu 9 metrów od siebie, ale nie mimowolnie; muszą ''nasłuchiwać''
_________________ Avenker: budze nimfę
Vanilla: Nimfa udaje przyjacielską.
Avenker: co to znaczy udaje?
Vanilla: Nimfa uwodzi cię i odbiea ci RZUT OSZCZEPEM
Avenker: a to szmata
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Wyciągasz drąga z torby
Vanilla: Nimfa za ten czas uwodzi cię i odbiera ci eliksir ślepoty
Avenker: wale ją drągiem
Vanilla: Nimfa teleportuje się.
Avenker: a to szmata
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach