End of Days

Zasady Gry - Podręcznik cech

Faust272 - 2009-09-17, 16:17
Temat postu: Podręcznik cech
1.3 Cechy

Cechy to unikatowe właściwości ciała, umysłu lub duszy, z którymi dana istota już się rodzi. O ile w prawdziwym życiu nie wybierzesz sobie, z jakimi talentami się rodzisz, tutaj jednak to Ty wybierasz cechy, jakie posiada twoja postać. Wybrana cecha będzie charakteryzowała daną postać na czas całej gry. Choć w trakcie rozgrywki można utracić swoje cechy, to nie można jednak w żaden sposób zdobyć nowych.

Gracz wybiera dla swojej postaci jedną cechę i dodaje je już do pozostałych darmowych cech zależnych od rasy postaci

Na przykład gracz o imieniu Przykład wybrał dla swojej postaci, która jest człowiekiem, cechę Silny. Zapisuje ją w karcie postaci razem z cechą Chłonny umysł, którą dostaje za darmo z racji bycia człowiekiem.

    Lista Cech

      Cechy ogólne
        - Bystry wzrok - dostrzegasz więcej szczegółów, widzisz dalej i wyraźniej, szybko zauważasz to, co Ciebie interesuje
        - Czuły słuch - lepiej rozróżniasz dźwięki, słyszysz lepiej i w większym zakresie
        - Elastyczny - Twoje ciało jest elastyczniejsze, bardziej gibkie i wysportowane, idealne do akrobatyki
        - Mocna głowa - lepiej znosisz wpływ alkoholu, w niewielkim stopniu pomaga Ci ograniczyć przeciwnikowi jego wpływ na Twój umysł
        - Odporność na choroby - zwiększona odporność na choroby i wszelkie inne naturalne dolegliwości, mówi się, że masz końskie zdrowie
        - Przyśpieszona regeneracja - regenerujesz się szybciej; nie jest to aż tak skuteczna cecha jak np. regeneracja troli; zmniejszone jest też ryzyko zakażenia rany
        - Silna Wola - szybciej osiągasz koncentrację, nie ulegasz łatwo rozproszeniu, przeciwnikowi trudniej wpłynąć na Twój umysł
        - Silny - jesteś silniejszy/a niż normlany przedstawiciel Twojej rasy
        - Szybki - jesteś szybszy/a od normalnego przedstawiciela Twojej rasy
        - Uroda - jesteś niezwykle urodziwa/przystojny, nawiązywanie znajomości, przekonywanie i perswazja jest dla Ciebie łatwiejsze
        - Widzenie w słabym świetle - widzisz w słabym świetle, coś jak widzenie w słabym blasku świeć czy w obecności delikatnej poświaty księżyca
        - Wyostrzony refleks - błyskawicznie reagujesz na niebezpieczeństwo
        - Wytrwały - lepiej znosisz długotrwały wysiłek, możesz z łatwością wygrać pojedynek poprzez zmęczenie przeciwnika
        - Wytrzymały organizm - lepiej wytrzymujesz ciosy, trudniej pozbawić cię przytomnośći, potrafisz znosić krótkotrwałe przeciążenia, lepiej znosisz wpływ trucizn i chorób
        - Zręczność - jesteś bardziej zręczny/a niż normalny przedstawiciel Twojej rasy

      Cechy rasowe
        Ludzie
          - Determinacja - Ludzie jako rasa wiele przeżyli. Napady orków i nieumarłych, upadki wielu ludzkich miast, nienawiść i niechęć innych ras. Dodatkowo człowiek, w przeciwieństwie do krasnoludów, niziołków i elfów, był najłatwiejszym do upolowania i najsmaczniejszym pożywieniem dla wielu potworów począwszy od larw ścierwojadów i na smokach kończąc. Te wszystkie doświadczenia wykształciły u niektórych ludzi wrodzony instynkt walki. Gdy zdeterminowany osobnik został otoczony przez wrogów, a on sam jest ranny, to nawet jeśli istnieje możliwość ucieczki, nie poddaje się i walczy do ostatniej kropli krwi. Osoba zdeterminowana jest odporna na każdego rodzaju strach, czy to spowodowany naturalnymi odruchami, czy to magią. Potrafi także przełamać wszelkie magiczne i nienaturalne wpływy na swój umysł, aby walczyć w obronie swoich ideałów lub przeciwko znienawidzonemu wrogowi.
          - Chłonny umysł - ludzie z racji swoich wszechstronnych uzdolnień i otwartego umysłu dostają o 10% więcej doświadczenia

        Krasnoludy
          - Krasnoludzka siła - krasnoludy należą do jednej z najsilniejszych ras nieludzkich, swoją siłą przewyższają silnych ludzi, elfy i niziołki, w mocy mięśni dorównują nawet orkom
          - Wyczucie głębokości - długie przebywanie pod ziemią zrobiło swoje, krasnoludy posiadają zmysł pozwalający im niemal perfekcyjnie określić, na jakie wysokości się znajdują

        Elfy
          - Częściowa odporność na ból - niektóre elfy posiadają zdolność częściowego ignorowania bólu, przydatna cecha dla magów

        Niziołki
          - Wyczucie trucizn - niektóre niziołki mogą wyczuć truciznę za pomocą wszystkich 5 zmysłów
          - Niziołcza zręczność i szybkość - niziołki z natury są niezwykle szybkie, zwinne i zręczne; są szybsze od innych szybkich przedstawicieli innych ras, i tak samo są od nich zręczniejsi i zwinniejsi

        Świadomi
          - Wola Świadomych - Świadomi dzięki wielkiej woli, która pozwoliła im wyrwać się spod władzy Beliara, są odporni na wszelkie negatywne wplywy na ich umysł
          - Wyczucie żywych - Świadomi wyczuwają wszelkie żywe istotny w promieniu 9 metrów od siebie, ale nie mimowolnie; muszą ''nasłuchiwać''


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group