End of Days

Zapisy do sesji - Eeee... nowa sesja. Zagłubieni w umyśle.

Altaris - 2009-04-05, 16:41
Temat postu: Eeee... nowa sesja. Zagłubieni w umyśle.
Jesteście... żyjecie... nie nie żyjecie. Jesteście wampirami zajmującymi pustkowia równin dużej wyspy. Po środku znajduje się wielkie miasto... tam zaczynacie grę.


Wampir - fantastyczna istota, najczęściej żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Zależnie od źródła, wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja.
Według niektórych źródeł: nie mogą się ukazywać ludziom; są nieludzko szybkie, silne i mają wiecznie zimne, blade i twarde ciało, mają idealne rysy, są nieziemsko piękne; unikają słońca, gdyż pod wpływem promieni słonecznych giną w wyniku spalenia.
Według słowiańskich wierzeń, wampir (zwany także wąpierz, upiór, upir, martwiec, wiesczy, wupi) powstawał z niepogrzebanych (niespalonych) zwłok, stąd jego silne związki z własną rodziną – jej dręczenie, jeśli nie dopełniła obowiązku wobec zmarłego, oraz stosunki mężczyzn-wampirów (zmarłych daleko od domu, zaginionych i powracających) z własnymi żonami. Jego dzieci mają dar rozpoznawania wampirów i ich niszczenia. Wiara w wampiry musiała nasilić się po przyjęciu chrześcijaństwa i zarzuceniu ciałopalenia. Znaczne jej upowszechnienie oraz znajomość sposobów ich zwalczania sugeruje, że słowiański wampir musiał mieć swój odpowiednik w innych kulturach. Niewykluczone, iż jedną z dróg rozprzestrzenienia się „wampiryzmu” były opowieści słowiańskich mamek, opiekujących się, we wczesnym średniowieczu, zachodnioeuropejską dziatwą (eksport ludzkiego towaru na Zachód był wówczas na Słowiańszczyźnie najbardziej dochodowym interesem).

I tak w miarę upływu lat zaczęli się dzielić na grupy. Klany, skupiające wampiry o podobnych cechach psychofizycznych. Każdy z klanów specjalizuje się też w innych dyscyplinach Te zaś należą do sekt w CAMARILLI jest ich siedem : Venture, Tremere, Brujah, Toreador, Gangrel, Nosferatu oraz Malkiavian. Do SABATU należą: Lasombra, Tzimisce oraz częściowo inne klany.



W grze występują klany:

Venture-chcą skupić jak najwięcej władzy. Ubierają się jak biznesmeni i ich zachowanie jest nienaganne.

Tremere - klan ten znany jest pod przydomkiem Czarodzieje. Nie wziął się on bez powodu - członkowie tego klanu parają się mroczną sztuką Taumaturgii, czyli magii krwi.

Gangrel - wampiry z tego klanu jako jedyne ryzykują wyprawy poza miasto. Istotą ich egzystencji jest ciągły ruch, nie mają stałych schronień, jedynie wędrują z miejsca na miejsce. Cenią sobie także kontakt z przyrodą.

Brujah - "Młodzi Gniewni" tak można w skrócie określić członków tego klanu- anarchiści, punkowie, skinheadzi, przestępcy; to ich cała natura. Klan jest słabo zorganizowany, nic nie jest w nim tam gdzie powinno, niemniej jednak pozostają oni ważnym przeciwnikiem w biegu po władzę. Brujah mogą się cofnąć swymi korzeniami aż do starożytnego Babilonu i bibliotek glinianych tabliczek, założonych przez pierwszych uczonych mędrców. Są miłośnikami i strażnikami wiedzy, a założycielem ich rodu był wynalazca pisma. Mimo że są niby takimi skejtami to posiadają wielką wiedzę.


Macie do wyboru trzy klasy (jak zwykle): Zwykły wampir-wojownik (normalny członek klanu), wampir czeluści (wampir nie całkiem humanoidalny-ze skrzydłami), oraz ostatni jak wisienka na torcie lecz inny owoc władca natury (towarzyszy mu stróż-zwierzę. Ma on wpływ na siły natury-znaczny już wyszkolony może spowodować np. deszcz lub mgłę... Umie posługiwać się czarami jak wywołanie małej ognistej kuli czy przywołać lodowy sztylet czy zmienić się w wilka). ostatni jest jednak słabszy fizycznie i mimo tych cech wcale tak łatwo nie będzie. Wampir wojownik skacze na dość duże wysokości, jest szybszy, silniejszy, zwinniejszy od przeciętnego człowieka... Wampir czeluści jest silniejszy od zwykłego, i jest szybszy gdy jest w powietrzu. Wampiry czeluści walczą pazurami i zębami w większości inni wykorzystują ekwipunek. Cechą zwykłego wampira jest to że on nie jest taki łatwy do wykrycia a tego którego rozpoznasz na kilometr (czeluści) jest trudny do zajeba***.

OPIS MIASTA:
Akcja toczy się na wielkiej wyspie niedaleko Japonii. W samym środku wyspy znajduje się wielkie miasto Kadar przypominające Tokio. Jest wielkie, pełno tam ludzi i budynek przy budynku.
Klan Venture ma swą siedzibę w samym środku miasta. Ich siedzibą są trzy wielkie drapacze chmur (30pięter zawsze coś). Tremere zasiedla wschodnią część miasta, lecz jest ich nie wielu i nie mają stałej siedziby (oficjalnej), lecz zazwyczaj mówi się że zasiedlają opuszczony teatr w zapomnianej dzielnicy(południe Kadaru). Klan Gangrel głównie bywa na zachodnich wybrzeżach, ich jedyną stałą siedzibą jest położona niedaleko miasta stara kopalnia klejnotów które są ich zyskiem. Brujah zaś jest najwięcej, mają swoją specjalną dzielnicę, niewielką na północy Kadru (tą przestrzeń zajmują trzy duże wieżowce i masa małych slumsów).

Każdy gracz tutaj należy do klanu Tremere(nie musicie studiować magii). Jego członkowie są nie liczni jest ich około 20 w całym mieście. Mają jednak dwóch bardzo silnych przywódców. Bruda i Jeremajah, wampiry istniejące od początków ich rasy.

Macie napisać:
Imię i nazwisko/przydomek:
wiek: nie pisać :P
no to tak klasa:
Króciuteńki opis:Z trzy zdania...
Historia przed ugryzieniem i kawałek po ugryzieniu:Pamiętajta że jesteście wampirami od połowy roku. Wasze specjalne umiejętności i ekwipunek zależą od historii.

Vanilla - 2009-04-05, 23:06

Nazwisko Imię: Hanako Aoi
Wiek: 25
Klasa: Wojownik
Krótki opis:
    Może matematycznie i logicznie nie jest zbyt bystra, jednak nadrabia to umiejętności obserwowania zachowań ludzi i wyciąganiem wniosków. Ma długie, czarne włosy i brązowe oczy. Umie średnio dobrze angielski

Historia:
    Wypaśnie przeciętna. Po ukończeniu szkoły średniej zatrudniła się na policji i robi jako dyspozytorka. Ma dwóch braci, rodziców, dziadkowie poza babcią ze strony ojca nie żyją. Została uchlana wracając do domu na piechotę. Od tego czasu nie bardzo wie co ze sobą zrobić, jednak z każdym dniem idzie jej coraz lepiej. Miała koleżankę, Reikę, która jej dokuczała. Jej najlepszymi przyjaciółkami są za to Eri i Jun.

Altaris - 2009-04-06, 20:41

Ox startuje sesja-zawsze ktoś może dołączyć :)
Dzięki Van za dołączenie się.

Ekwipunek:
Policyjny mundur
Pistolet Desert Eagle z 10 magazynkami ( w jednym magazynku jest 7 kul), każda kula ma wyryty krzyż, oraz jest polana wodą święconą.
Zwyczajny Pistolet z 20sztukami amunicji (2 magazynki-zwykłe kule-ludzie).
Butelka Whisky
Dżinsy
Czarna bluzka
Skórzane spodnie i kurta
Czarne okulary
Opaska na głowę
Katana samurajska
i ostatni taki niby dodatek telefon, latarka, parę rupieci (książki, sztućce, inne ubrania "domowe") oraz odznaka policyjna na której niepostrzeżenie ukryty jest znak klanu dzięki któremu możesz wejść do agencji i który daje ci możliwość szybszej regeneracji.

Umiejki
Celność
Pamięć fotograficzna
Zwinność
Czuły Słuch

rokosz - 2009-04-06, 20:44

Imię i nazwisko/przydomek: Dante Varus pseudonim Major
no to tak klasa: Czeluściak
Króciuteńki opis: Nieskazitelne maniery, wile sentymentów oraz szerokie poczucie obowiązku i honory. trochę nerwus. Żyje głównie muzyką dzięki wielu MP3 z którymi nigdy się nie rozstaje. Romantyk.
Historia przed ugryzieniem i kawałek po ugryzieniu:
Urodził się w Galicji w 1900 roku w rodzinie szlachty. Uczył się w szkole oficerskiej i walczył w I kadrowej, Potem walczył pod Marszałkiem Piłsudskim w kampanii w 20 roku przeciw Bolszewikom. Tam ranny i uratowany przez wampira. Potem zawieziony do tego zadupniego miasta gdzie systematycznie morduje kazdego wampira pochodzenia Rosyjskiego który będzie wrogo nastawiony do Polski.

Altaris - 2009-04-06, 20:57

Podobasz mi się żołnierzu już piszę:
Małe zastrzeżenie... jesteś czeluściakiem, ale będziesz wpół będziesz trochę silniejszy od wojownika ale nie będziesz taki silny żebyś mógł używać broni.
Ekwipunek:
Mundur
Skórzana kurta
Dres komplet
podkoszulka
Pistolet magnum 10magazynków po 6 kul, na końcu wyryte są znaki krzyża
Krzyż
3 MP3
Książka z wierszami
Sztandar Polski
Długi nóż-ostrze 45cm
Okularki i graty


Jeśli chcesz być 100% czeluściakiem to:
Okularki
Graty
Książki i MP3
Długa włócznia
Sztandar

Umiejki
Wytrzymałość
Celność
Bystry wzrok




PS: Van też ma Bystry Wzrok

Faust272 - 2009-04-06, 21:00

Imię i nazwisko/przydomek: Michael Kehl
wiek w chwili ugryzienia: 32 lata
rasa: wampir czeluści
klasa: sztukmistrz Taumaturgii
Króciuteńki opis: 32 letni mężczyzna o delikatnych rasach twarzy, dobrze ukształtowanej i umięśnionej sylwetce. Czarne włosy opadające na czoło i kark, brązowe oczy, brak zarostu. Skrzydła delikatnie i dokładnie złożone kryje pod obszernym płaszczem.

Historia: Bardzo dobry uczeń, który ukończył wszystkie szkoły z wynikiem wyróżniającym. Laureat 3 miejsca w ogólnopaństwowym konkursie fizycznym. Uczestnik wielu konkursów ekonomicznych. Opowiadać o przyjaciołach nie ma sensu, po ugryzieniu przez wampira nie Michael nie utrzymywał kontaktów z ludźmi. Tym bardziej, że go zdradzili.

Wiedza pozwoliła Michaelowi założyć w wieku 25 lat dobrze prosperującą firmę farmaceutyczną. Ograniczony budżet nie pozwalał na konkurencje z innymi firmami, ale wystarczył do otworzenia 2 aptek i w miarę godnego życia.

Swoją żonę poznał w wieku 28 lat, kiedy jego firma przynosiła już niezłe zyski (niekiedy 20 000 yenów na miesiąc). Miała długie, czarne włosy i sylwetkę o idealnych kształtach. Po ślubie nie pozwoliła na skonsumowanie związku argumentując to tradycją rodzinną. Michael wychowany w wierze chrześcijańskiej nie naciskał i czekał cierpliwie.

I doczekał się.

Jeden z jego kolegów ze studiów, Matsuda Namikawa, korzystając z klucza żony Michaela, która regularnie go zdradzała ("tradycją rodzinną" była chęć zatuszowania zdrady i braku dziewictwa), włamał się do rodzinnego domu i pchnął farmaceutę nożem. Matsuda wraz ze swoją kochanką oraz kilkoma innymi "przyjaciółmi" z uczelni wywieźli nieprzytomnego Michaela do lasu i tam porzucili.

Upozorowany wypadek dostarczył żonie argumentu, do przejęcia firmy Micheala i sprzedania jej za ogromne pieniądze. Tak pozyskany majątek podzieliła między siebie, Matsudę i resztę uczestników zbrodni.

***

Michael obudził się. Czuł duszący zapach wilgotnego powietrza. Zapadał zmierzch. Mężczyzna czuł, że to koniec. Ostatnie sekundy nie poświecił Bogu i modlitwie, jak to powinien uczynić prawdziwy chrześcijanin, ale zatracił się w nienawiści do swoich morderców i w żądzy zemsty. Bóg nie chciał przyjąć takiej duszy do czyśćca, ale i też diabeł nie miał do niej prawa.

***

- Wstań!

Nad Michaelem stał wyprostowany, smukły i potężny wampir czeluści. Długa, czarna, pokryta runami szata przyozdabiała jego muskularne ciało.

- Wstań!

Michael wstał i przeciągnął się. Czuł się nad wyraz dobrze. Coś go piło w bok, ale to tylko jakiś korzeń dostał się pod koszulę. Kehl oblizał wargi wyczuwając spiczaste kły. Czarne skrzydła zatrzepotały i ułożyły się elegancko na plecach Michaela. Gdy nowy wampir rozciągnął mięśnie na karku, skruszyły się cienkie strużki krwi, które pokrywały jego szyje.

- Odnajdź spokój, dopełnij zemsty! Niech winni zostaną ukarani!

***

Michael pełznąc kanałami i korzystając z sobie tylko znanych przejść w budynkach jego firmy, dostał się do jednego z laboratoriów farmaceutycznych. Znajdowały się tam rzędy wielu odczynników chemicznych. Michael już wiedział, co robić. Wampir sięgnął po potrzebną aparaturę i odczynniki. Gliceryna i kwas azotowy nie są zabronionymi substancjami, ale wystarczą, do sporządzenia jednego z najniebezpieczniejszych związków - nitrogliceryny.

***

Następnego dnia w gazecie pojawiła się o serii eksplozji, które zmiotły z powierzchni ziemi wszystkie zabudowania i filie firmy farmaceutycznej Michaela Kehla. Oprócz tego ofiarami wybuchów zostali: żona Kehla, Matsuda Namikawa oraz wiele innych osób, których jeszcze nie udało się zidentyfikować. Policja podejrzewa, że może to mieć związek z zaginięciem samego Michaela Kehla, które miało miejsce 3 dni temu.

Altaris - 2009-04-06, 21:19

Michael:
Ekwipunek:
Torba przeróżnej chemii
Jak zwykle okularki
Dwa Compacty (21 w magazynku a ich po 3 na każdy pistol)
Płaszcz Neo
Kapelutek
Charakterystyczne kozaki.
(Tu Van ma adasie a major kozaki)
Graty
Wysuwane ostrze spod rękawa (15cm)
Włócznia

Umiejki:
Porównywanie (faktów, jak tu jak tam)
Bystry Wzrok
Wytrzymałość
Wygląd
Szybkość
I specjalnie-umiejętność tropienia

(nie zawsze się uda)

Faust272 - 2009-04-06, 21:27

Wszystko fajne, ale czy mógłbym dostać zamiast kozaków czarne glany z wysoką cholewą i białe rękawiczki? Płaszczyk Neo jest spoko i najlepszy :D

Co to są Graty?

Co do "umiejek" to zmień może "Porównywanie faktów" na Dedukcja/indukcja.

Altaris - 2009-04-06, 21:29

Dobra porównywanie-dedukcja/indukcja
Kozaki-Czarne glany z wysoką cholewą
Białe rękawiczki
I pamiętaj że Ci nie zapomnę tej akcji z kapitanem xD

rokosz - 2009-04-06, 21:47

Ej ja nie chce magnum!!!
Chce Polskiego visa :P

Vanilla - 2009-04-06, 23:05

Fajnie. Mam 70 naboi do Desert Eagle, 20 do 'zwykłego' zakładam Glock jakiś. Jeszcze tylko arafatka, RPD i roximy :)
Altaris - 2009-04-07, 14:44

Dobra masz tą arafatkę.
rokosz - 2009-04-07, 15:22

Ej jak ja mogę mieć sztandar?! Przecież to znieważenie i tak dalej. Sztandaru nie chce chce visa, poza tym nie chce kurtki tylko chce płaszcz oficerski.
Altaris - 2009-04-07, 16:16

Masz Visa a tego płaszcza nie dostaniesz... Jesteś czeluściowym i nie dasz rady go założyć.

Sztandar Ci zabieram.

Michael dostajesz Magnuma.

Faust272 - 2009-04-08, 13:56

Mam nadzieje, że aktualizujesz KP na bieżąco.
Altaris - 2009-04-08, 15:18

Aktualizować?? Wystarczy że spamiętam to.
Vanilla - 2009-04-08, 21:58

Hmm... Jesteś jedynym masterem tej sesji. Czasami stosuję podejście 'zapamiętywania', ale tylko wtedy kiedy wiem że gracze będą zablokowani i żaden inny GM nie wykorzysta tych danych.

Tak jak teraz ty, Avenker i Carl w ruinach.

W pozostałych przypadkach KP aktualizuje się na bieżąco, często po pare siedzi w zakładkach.

Z reguły pamięć komputera > twoja pamięć.

Carl - 2009-04-08, 22:51

Jeśli można, to nie Carl, a Tomasz :lol:

chodziło mi o postać, nie o człowieka
@down
Jestem niezależnym obserwatorem

Altaris - 2009-04-09, 22:05

A Ciebie kto tu prosił?? :-D


OK wydaje mi się że graczy już wystarczy...
Zapisy zamknięte.

Vanilla - 2009-04-12, 00:27

Zwykły pistolet zakładam 9mm, ewentualnie .45, ale i tak proszę o pojaśnienie.

A ten Desert Eagle to jest na nabój zwykły(.357 Magnum) czy full wypasiony(.50 AE)?

Altaris - 2009-04-12, 17:29

Zwykły to tak 9mm a Desert Eagle- Jest to najsilniejszy przedstawiciel grupy pistoletów - siła pojedynczego strzału przewyższa nawet niektóre pistolety maszynowe. Z tej broni można nawet przebijać ściany. Niestety nic nie jest bez wad. Pistolet ten odznacza się potęga ognia, ale także bardzo niska szybkostrzelnością a jego magazynek mieści zaledwie 7 naboi. Na pocieszenie wypada dodać iż jest to bardzo celna bron.
A jego naboje-50AE. :vanilla: :faust:

7+1, bo jeden w komorze nabojowej można trzymać i raczej nie wystrzeli :)

Altaris - 2009-04-12, 23:00

Możliwe :vanilla:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group